سایر موضوعات

بررسی قوانین بازاریابی محصولات دانش بنیان در اردوی ملی

اولین اردوی ملی فروش محصولات دانش بنیان با حضور 60 مدیر عامل و بازرگانی از 12 استان کشور در پارک فناوری پردیس برگزار شد و بررسی ضوابط بازاریابی محصولات دانش بنیان از مهمترین آنها بود. برنامه این اردوی ملی

به گزارش ای بی اس نیوز، در این دوره با حضور 60 نفر از مدیران عامل و مدیران بازرگانی شرکت های فناور و دانش بنیان از 12 استان کشور، قوانین راهبردی و تاکتیک های کلیدی ورود کالاها و خدمات دانش بنیان به بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این اردو به مدت 5 روز در پارک فناوری پردیس با همکاری پارک فناوری پردیس و گروه کارنو برگزار شد. 9 ساعت آموزش روزانه، تمرین، کار گروهی و منتورینگ برای محصولات شرکت های حاضر در این کمپ با رویکرد اصول ترز از برنامه های این اردو بود.

کشف و اجرای راهکارهای فروش خلاقانه در سازمان، رفع چالش ها و موانع شرکت های دانش بنیان در فروش محصولات فناور و کمک به توسعه فروش کلیه محصولات و خدمات شرکت ها از جمله اهداف این دوره بود.

مدیران کل و مدیران بازرگانی شرکت های حوزه تجهیزات پزشکی، الکترونیک، فناوری اطلاعات و سایر شرکت های دانش بنیان در این اردو حضور داشتند.

بازدید از شرکت های عضو پارک فناوری پردیس، بازدید از نمایشگاه محصولات فناورانه پارک و کشف اکوسیستم نوآوری و فناوری این مجموعه از دیگر برنامه های این اردو بود. در این اردو، مدیران عامل برخی شرکت های مطرح در پارک فناوری پردیس نیز به بیان تجربیات خود در زمینه فروش محصولات دانش بنیان پرداختند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، شرکت کنندگان در این دوره گواهی نامه پارک فناوری پردیس را دریافت کردند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا