وی افزود: در صورت افزایش بهره وری و کارایی در حوزه آموزش ، مشکلات حوزه آموزش و پرورش کشور به طور قطعی حل می شود و می توان پیشرفت خوبی در کیفیت آموزش و پرورش در کشور مشاهده کرد.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مابقی افراد شاغل در دستگاه های اجرایی کشور علاوه بر دریافت حقوق پایه، هزینه ماموریت، پاداش و کالا دریافت می کنند، اما کادر آموزشی از این موارد کم محروم هستند. مزایای.
نماینده مردم خلخال گفت: با رفع مشکلات معیشتی معلمان، کیفیت آموزش در کشور افزایش می یابد و جایگاه معلم شریف تغییر می کند. قطعا بسیاری از نخبگان کشور در گذشته به تدریس علاقه داشته اند. در بقیه دستگاه های اجرایی کشور بیشتر بود.
نماینده مردم خلخال گفت: با تصویب لایحه طبقه بندی معلمان انگیزه ای برای فرهنگیان ایجاد می شود و با ارزیابی و طبقه بندی فعالیت معلمان در حوزه آموزش و پرورش افزایش می یابد. این محیط رقابتی سالم در طول دوره آموزشی با نحوه تدریس، نوشتن مقالات، اختراعات و نوآوریها ارزیابی میشود و معلمان با ارتقای امتیاز خود موقعیت اجتماعی کسب میکنند. «معلم معلم» مقام والایی است که شاید در یک شهر 10 نفر بتوانند به چنین مقامی دست یابند.
وی با اشاره به جایگاه معلمان در بحث رتبه بندی خاطرنشان کرد: از نظر حقوق و مزایا بین افرادی که دارای مدرک فوق لیسانس و سابقه تدریس طولانی مدت هستند با افرادی که به تازگی فارغ التحصیل شده اند و مشغول به مقدسات هستند تفاوت هایی وجود دارد. درس دادن. «و این نوع تحصیلات مهندس حقوق جدید.
نظری خانقاه تاکید کرد: در روند بررسی لایحه طبقه بندی باید از تحرکات پوپولیستی خودداری کنیم و نباید همه مشمول این لایحه شوند. این رتبه بندی باید شامل کسانی باشد که سمت تدریس دارند و به عنوان معلم استخدام شده اند.
نظری خانقاه وضعیت بهورزان در کشور را مطلوب دانست و گفت: مشکل حوزه سلامت کشور در حوزه فرهنگ تا حدودی حل شده است. باید با تصویب لایحه طبقه بندی معلمان مشکلات آنها حل شود. .
یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آموزش و پرورش در کشور مشکلات ساختاری زیادی ندارد. بهداشت و تربیت بدنی آنها نیز مورد توجه قرار می گیرد، هرچند در سال های اخیر دانش آموزان کشور چاق شده اند و نیاز به مراقبت های بهداشتی بیشتری دارند.
نماینده مردم خلخال در مجلس افزود: ارتقای کیفیت آموزش در کشور زمانی اتفاق می افتد که معلم به دنبال شغل دوم نباشد و پس از تحقیق به دنبال تحقیق و پژوهش باشد و منتظر شغل بعدی پایان کلاس نباشد.
عضوکمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: در لایحه طبقه بندی معلمان در آموزش و پرورش باید به جایگاهی برسد که بتواند سایر دستگاه ها را تغذیه کند.
سید غنی نظری خانقاه وی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ای بی اس نیوز با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان اظهار داشت: رتبه بندی یکی از مطالبات جدی فرهنگیان است، نمایندگان گرانقدری که به علم، دانش و فرهنگیان احترام می گذارند نمی توانند نسبت به وضعیت معیشتی معلمان بی تفاوت باشند. بودن.
وی افزود: اگر نماینده مدیرکل آموزش و پرورش شوم نباید از امتیاز رتبه بندی استفاده کنم. این سوء استفاده علیه معلمان است.