نمایش تبلیغات در جیمیل افزایش یافته است
جیمیل شروع به نمایش تبلیغات بیشتری از جمله تبلیغات در وسط لیست پستی کرد.
به گزارش ای بی اس نیوز، تبلیغات، کسب و کار اصلی گوگل است و در بسیاری از موارد، ابزاری است که به وسیله آن محصولات این شرکت به صورت رایگان عرضه می شود. این شامل جیمیل می شود که شروع به نمایش تبلیغات بیشتر به بسیاری از کاربران کرده است.
جیمیل سال ها و سال ها تبلیغات را اجرا می کند. گوگل ده سال پیش تبلیغات را در اپلیکیشن های موبایل معرفی کرد و از آن زمان تاکنون ادامه داده و هر از چند گاهی مکان و ظاهر خود را تغییر داده است.
با این حال به نظر می رسد گوگل طی چند روز گذشته تعداد تبلیغات نمایش داده شده در نسخه موبایل و وب جیمیل را افزایش داده است. در برنامه تلفن همراه Gmail، Google اکنون تبلیغات بیشتری را در فیلتر بهروزرسانیهای صندوق ورودی نشان میدهد. این فیلتر خودکار برای مرتبسازی ایمیلهای مربوط به سفارش، انتخاب تبلیغات، صورتحساب و غیره طراحی شده است. این ممکن است مفیدترین فیلتر از بین سه گزینه پیشفرض که شامل «تبلیغات» و «اجتماعی» هستند، باشد، اما این تنها فیلتری بود که برای مدت طولانی بدون آگهی بود. . اکنون Gmail شروع به نشان دادن دو تبلیغ در بالای برگه Updates کرده است، درست مانند دو تب دیگر.
همچنین به نظر می رسد جیمیل در نسخه دسکتاپ خود تبلیغاتی را در لیست ایمیل های زیر تب جیمیل قرار داده است.
ده ها گزارش در توییتر نشان می دهد که این تغییر در دو روز گذشته اتفاق افتاده است. با این حال، مشخص نیست که آیا Gmail این را در صندوق ورودی تکرار خواهد کرد یا خیر. برخی از کاربران همچنین گزارش داده اند که به جای دو تبلیغاتی که معمولاً گوگل نشان می دهد، تبلیغات بیشتری مشاهده کرده اند.
با توجه به وب سایت 9to5google، به نظر نمی رسد تنظیمات جدیدی برای تغییر مکان تبلیغات در لیست های صندوق ورودی وجود داشته باشد و حتی مشخص نیست که آیا گوگل این تغییر را برای همه کاربران اعمال خواهد کرد یا خیر. در هر صورت به نظر می رسد نظر اکثر کاربران نسبت به این تغییر منفی است که کاملا قابل درک است.
انتهای پیام