نمایشگاه اصفهان; یکی از استانداردترین سایت های نمایشگاهی کشور
ای بی اس نیوز/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان با اشاره به وجود بیش از 30 سایت نمایشگاهی در کشور و اینکه نمایشگاه اصفهان با قدمت 30 ساله خود در زمره بهترین های کشور قرار دارد، گفت: امروزه یکی از بهترین نمایشگاه های کشور است. استانداردترین سایت های نمایشگاهی اصفهان در زمینه بین المللی رشد خوبی داشته ایم و امیدواریم با برنامه ریزی بهتر در سال آینده این همکاری را دوچندان کنیم.
احمدرضا طحانیان وی در نشست خبری جامعه نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اصحاب رسانه، با تاکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان با سابقه 30 ساله خود یکی از برترین های کشور است، گفت: طی هفت ماه گذشته نمایشگاه بین المللی داشته است. یکی از شلوغ ترین دوره های آن بوده و تقریباً هر هفته سعی کرده ایم نمایشگاهی برپا کنیم، تا کنون سعی کرده ایم نتایج صنایع شهر و کشورمان را در نمایشگاه ها ارائه دهیم.
وی با اعلام اینکه امسال بیش از 43 رویداد نمایشگاهی داشتیم که از این تعداد تقریبا 31 رویداد برگزار شد و تا پایان سال رویدادهای بیشتری برگزار می شود، افزود: رشد نمایشگاه از نظر بازدید و مشارکت بسیار خوب بوده است. سازمانها نمیتوانیم بگوییم بینقص بودهایم، اما در کشور تقریباً به عنوان یک نمایشگاه خوب شناخته میشویم، امیدواریم با برنامهریزیهایی که در سال 1402 برای سال 1403 انجام شده، سال بهتری داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان گفت: بر اساس برنامه ریزی و زمان بندی مصوب نمایشگاهی در 6 ماهه نخست امسال نمایشگاه های کمتری برگزار شد اما در 6 ماهه دوم به شدت درگیر برپایی نمایشگاه های مختلف خواهیم بود. چهار محور اصلی برای نمایشگاه بین المللی اصفهان امسال در نظر گرفته شد که در سه حوزه داخلی، خارجی و بین المللی فعال بود.
وی با بیان اینکه امروز اصفهان یکی از استانداردترین مکان های نمایشگاهی کشور است، تصریح کرد: چابکی و کارایی این مجموعه و تحولات راهبردی آن نیز باید در سرلوحه کار قرار گیرد و تعهد در این راستا یکی از موارد جدید محسوب می شود. ماموریت های انجمن نمایشگاه های بین المللی اصفهان. .
طحانیان با بیان اینکه بیش از 30 سایت نمایشگاهی در کشور وجود دارد، گفت: بزرگترین سایت های نمایشگاهی در پنج کلانشهر تهران، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز قرار دارند و محل برگزاری نمایشگاه اصفهان بعد از تهران در شرایط مدرنیته و زیرساخت.
وی با اشاره به تعاملات بین المللی تصریح کرد: در حوزه بین الملل تلاش کرده ایم تعداد مشخصی از شرکت ها و تعداد مشخصی از مسئولان از شهرهای مختلف یا تجار از کشورهای مختلف را به قدرت و پتانسیل خواهرخواندگی و ارتباطی که با آن داریم برسانیم. وزارت وزارت امور خارجه نشان می دهد که این موضوع نسبت به سال گذشته شتاب بیشتری گرفته است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان ادامه داد: در حوزه روابط خارجی تلاش کرده ایم نمایشگاه های متعددی برگزار کنیم که تاکنون برای اعزام هیئت هایی به روسیه، اسپانیا و ایتالیا برنامه ریزی کرده ایم و همکاری هایی در زمینه های بین المللی و خارجی صورت گرفته است. . رشد خوبی داشته ایم و امیدواریم با برنامه ریزی بهتر در سال آینده این همکاری را دوچندان کنیم.
وی با اشاره به اقدامات دیگر گفت: یکی از کارهای بسیار مهمی که از سال 1401 شروع شد بحث برنامه ریزی، تهیه استراتژی و ایجاد چشم اندازی بود که بر اساس آن فعالیت های ما آموزش داده شود.
طحانیان بیان کرد: بسیاری از مشکلات نمایشگاه اصفهان با تعامل با مجموعه های مختلف حل می شود و از تمام توان سازمان های مردم نهاد، اتاق های دوستی و روابط برادرانه با شهرهای دیگر کشورها برای حل مسائل مواجهه استفاده می کنیم.
محمد گیوی معاون امور نمایشگاه ها، برنامه ریزی و بازاریابی شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان وی همچنین در این نشست گفت: ما به دنبال رویداد محوری عناوین نمایشگاهی هستیم تا به سمتی برویم که فعالان اقتصادی از فضای نمایشگاهی ارزش افزوده بگیرند و نمایشگاه صرفاً یک رویداد سالانه نباشد. برای دستیابی به اهداف تعریف شده، افزایش میزان تعاملات در مقیاس ملی با شرکای تجاری، فعالان اقتصادی استانی و ملی ضروری است.
انتهای پیام