نقش “هوش مصنوعی” در داده کاوی برای روابط عمومی

پنل تخصصی «استفاده از هوش مصنوعی در داده کاوی برای روابط عمومی» در قالب پانزدهمین کنفرانس الکترونیکی روابط عمومی با حضور فعالان و مدیران کسب و کار در حوزه هوش مصنوعی برگزار می شود.
انتهای پیام
به گزارش ای بی اس نیوز، به نقل از دبیرخانه همایش روابط عمومی، این پنل تخصصی حمید ضیایی پرور (عضو کمیته علمی پانزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک)، محسن فینی زاده (مدیرعامل پژوهشکده بتا)، حسین شمس (مدیر عامل نیوشوب)، عطاءالله ابطحی (استاد دانشگاه آزاد). علوم تحقیقات تهران) صورت می گیرد.
یکی از این پنل ها که با عنوان «کاربرد هوش مصنوعی در داده کاوی برای روابط عمومی» ارائه می شود، به اهمیت داده کاوی یا «داده کاوی» در حوزه روابط عمومی، ارتباطات و رسانه خواهد پرداخت. هوش مصنوعی و کلان داده در حال حاضر چنان با زندگی ما در هم تنیده شده اند که ممکن است حتی متوجه آنها نشویم. در واقع حجم زیادی داده تولید می شود که نیاز به تحلیل، بررسی و تحقیق دارد و استفاده از این داده ها تنها با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر است.
سید غلامرضا کاظم الدینان رئیس شورای سیاستگذاری، محمد سلطانی فر رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی پرور اعضای کمیته علمی این همایش هستند و بهروز تقی پور دبیری پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک».
این فناوری در حال حاضر یکی از مهم ترین زمینه های علمی در دنیاست و در علوم مختلف کمک زیادی می کند. در واقع داده کاوی با هدف خاصی بر روی مجموعه ای از داده ها انجام می شود که در آن فرد سعی می کند با استفاده از هوش مصنوعی الگوی مورد نظر را در آن داده ها بیابد.
در پانزدهمین همایش «روابط عمومی الکترونیک» با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان های طبیعی و روابط عمومی فراگیر» که در تاریخ 10 بهمن 1300 در هتل المپیک تهران برگزار می شود، پنل ها و مقالات تخصصی زیادی در ارتباط با این همایش ارائه شده است. در نظر گرفته شده.