مهلت اتصال دستگاه ها به پنجره خدمات ملی هوشمند دولت فردا به پایان می رسد
به گفته قائم مقام سازمان فناوری اطلاعات، امسال هدفی که با جدیت دنبال می شود، ارائه 100 درصدی خدمات دستگاه به صورت الکترونیکی از طریق پنجره خدمات ملی هوشمند دولت و انجام کلیه درخواست های خود با سایر دستگاه ها به صورت الکترونیکی است.
به گزارش ای بی اس نیوز، همراه داشتن اصل و کپی متعدد مدارک شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی، اساسنامه، اخطاریه های تغییر شرکت و وکالتنامه های اداری همچنان یکی از مشکلات اصلی کار اداری است. به همین دلیل است که در سال های اخیر ایجاد یک فروشگاه واحد در حوزه های مختلف یکی از موضوعاتی بوده که مورد توجه مقامات دولتی قرار گرفته است.
در همین راستا اخیرا جواد موحد – معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران – در گفت و گوی تلویزیونی در پاسخ به این سوال که آیا سازمان ها و نهادهای دولتی خدمات دولت الکترونیکی خود را در پایان آبان ماه در اینجا ارائه کرده اند. پنجره ملی سازمان خدمات دولت هوشمند گفت: امسال با توجه به اتفاقاتی که در سال گذشته پس از راه اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رخ داد، به نوعی از مرحله اتصال عبور کرده ایم و تعداد کمی از دستگاه هایی که در گذشته متصل بودند حذف شدند. به دلایلی مانند عدم رعایت استانداردهای فنی. ، اصلاحات را انجام دهید و وارد شوید.
وی افزود: امسال وظیفه ای که با جدیت دنبال می شود بحث ارائه خدمات صددرصدی دستگاه های الکترونیکی از طریق پنجره خدمات ملی هوشمند دولت است. همه این کارها را به صورت الکترونیکی با دستگاه های دیگر انجام دهید.
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به وظیفه سوم تاکید کرد: وظیفه سوم ارائه 20 درصد خدمات به صورت کاملا هوشمند است که این وظایف در مهلت های قانونی پیش بینی شده در قانون بودجه است. . از 1402 تا آماده شدن دستگاه ها.
چندی پیش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اقدامات وزارت ارتباطات برای هوشمندسازی خدمات دولتی گفت: بیش از 27 میلیون نفر در پنجره خدمات ملی هوشمند دولت ثبت نام کرده اند و از بیش از 3000 سرویس دولتی بهره مند می شوند. خدمات ارائه شده از طریق این پیشخوان .
انتهای پیام