سایر موضوعات

مشتری به دنبال نخود سیاه دیجی کالا است

مشتری به دنبال نخود سیاه دیجی کالا است

دیجی کالا، فروشگاه اینترنتی معروفی که به طور مستمر کلیه محصولات ضروری و غیر ضروری را عرضه و به فروش می رساند و به گردش مالی زیادی دست می یابد، کلمات کلیدی گنج پنهان جذاب و وسوسه انگیز و کاهش 99 را در اختیار کاربران و مشتریان خود قرار می دهد. در سایت

به گزارش ای بی اس نیوز، این فرآیند به گونه ای طراحی شده است که مشتری مجبور است صفحه به صفحه بسیاری از صفحات، مقالات و اقلام عرضه شده برای فروش را بازدید و مرور کند، اما برای دریافت تخفیف 99 درصدی به کد درخواستی نیز می رسد، اما در صورتی که او آن را در انبار کاه پیدا کرد. سوزنی هست که اصلا وجود ندارد!

شکی نیست که کسب و کارها از ابزارها، برنامه ها و رویکردهای مختلفی با هدف تبلیغات، بازاریابی و جذب مشتری استفاده می کنند، اما آنچه عمدتاً به اخلاق و قانون بستگی دارد، این گزاره است که در نهایت اصل باید بر صداقت و دستیابی به نتایج واقعی و واقعی باشد.
«در زمان‌های مشخص، کد مناسب را در گالری تصاویر محصولات انتخاب شده پیدا کنید و در قسمت ثبت کد در این صفحه وارد کنید، 99 درصد تخفیف بگیرید و گنج یاب شوید!» (دستورالعمل ها و قوانین)” این یکی از اصلی ترین توضیحات برای تخفیف 99 درصدی دیجی کالا است. اما نکته تکراری در بسیاری از تبلیغات این است که دیجی کالا می گوید: “شرکت کنندگان باید در دیجی کالا احراز هویت شده، کد ملی خود را ثبت کرده و حداقل یک خرید انجام داده باشند. از دیجی کالا قبل از ورود به مسابقه.
متأسفانه امروزه کلیدواژه ناآشنا «جمعه سیاه» یا «جمعه سیاه» که برخاسته از فرهنگ مصرف‌گرایی آمریکایی است، به سرعت در کشور ما نفوذ کرده است. مشکلی که در فروشگاه هایی مانند دیجی کالا به معضلی جدی تبدیل شده است و از منظر آسیب شناسی اجتماعی می تواند مواردی مانند ضد فرهنگ مصرف گرایی، تجمل گرایی، خریدهای غیرضروری و … را در بر گیرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا