به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ای بی اس نیوز ، سیدمیاد صالحی با تاکید بر آمادگی کامل راه آهن و شرکت های ریلی مسافری به منظور ارائه بهترین خدمات به مسافران در ایام نوروز، اظهار داشت: وظیفه داریم آنچه را که موجب رونق و رفاه می شود فراهم کنیم. رضایت. به مردم عزیزمان از مسافران عزیز می خواهیم با خاطره ای خوش سفر خود را به پایان برسانند.
وی با تاکید بر اینکه قطار همیشه حس مثبتی را در بین مردم ایجاد کرده است و شهروندان خاطرات خوبی از سفر با قطار دارند، افزود: باید تمام جزئیات یک سفر رضایت بخش از جمله ایمنی سفر، اعزام بدون معطلی قطارها، روان بودن حرکت قطارها در نظر گرفته شود. سفر. سلامت و رفاه کوپه: سرمایش و گرمایش کافی، سرویس های بهداشتی مناسب در طول مسیر و داخل قطار، وضعیت مناسب نمازخانه در مسیر، پخش محتوای صوتی یا تصویری اقتباس شده در قطار و غیره. و اقدامات لازم را برای ارتقای سطح آسایش قطارها انجام دهد
مدیرعامل راهآهن با بیان اینکه وقتی حقوق و احترام مردم از سوی راهآهن و شرکتهای ریلی مسافری کاملا رعایت شود، میتوان انتظار داشت مردم قوانین و هنجارهای اجتماعی را بیشتر رعایت کنند، گفت: به عبارت دیگر، وظیفه داریم قطارهایمان را رعایت کنیم. با کیفیت بالا، لازم است که آنها داشته باشند و مسافران ببینند که ما پروژه ای برای تکریم و رضایت آنها داریم و جدی هستیم. همچنین لازم است نسبت به سوار شدن افراد بدون بلیت یا فاقد بلیت همنام تدابیر قاطعانه اتخاذ شود و از مسافران عزیز بخواهیم که موازین اجتماعی از جمله حجاب را با رعایت قوانین و مقررات رعایت کنند.
صالحی در خصوص نحوه فروش بلیت قطار افزود: با توجه به توسعه زیرساخت های فروش اینترنتی بلیت قطار و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین مردم، درخواست های زیادی برای افزایش امکان خرید اینترنتی بلیت قطار دریافت کرده ایم. در این راستا در پیش فروش های آتی، فروش اینترنتی را در اولویت قرار خواهیم داد.
absnews