اخبار اقتصادی روز

اینفلوئنسرهای ایرانی 6 بار از تبلیغات درآمد کسب کردند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ای بی اس نیوز ، درآمد تقریبی صفحات پربازدید و اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی ایرانی از تبلیغات در سال 1402 بر اساس گزارش یکتان نت 6 همات برآورد شده است، در حالی که میزان درآمد این نوع در سال 1401 بوده است. پایین تر بیش از 2 هزار میلیارد تومان. و حجم بازار تبلیغات دیجیتال در ایران حدود 11 هزار میلیارد تومان است.

در ادامه این گزارش به رفتار کاربران ایرانی در فضای آنلاین پرداخته شد و بیان شد که 85 درصد از کاربران ایرانی قبل از خرید حضوری یا آنلاین در اینترنت تحقیق می کنند و حداکثر مدت زمان استفاده از اینترنت در سراسر کشور. تمام گروه های سنی بین 2 تا 3 ساعت در روز است. در این مدت، کاربران نسل X بزرگترین مصرف کنندگان هستند.

همچنین به طور میانگین خرید اینترنتی پوشاک بیشترین سهم و خرید اینترنتی طلا و جواهر کمترین سهم را در بین خرید آنلاین کالا و خدمات به خود اختصاص داده است و به طور متوسط ​​24 درصد از پاسخ دهندگان به تبلیغات پخش شده در هیچ رسانه ای اعتقادی ندارند.

absnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا