شنبه , ۳ خرداد ۱۴۰۴

مرکز دعاوی مالیاتی سنگر شکایات شهروندان در امور مالیاتی است

رئیس سازمان امور مالیاتی در جلسه هم اندیشی مسئولان رویه مالیاتی سراسر کشور:

مرکز دعاوی مالیاتی سنگر شکایات شهروندان در امور مالیاتی است

رئیس سازمان امور مالیاتی در نشست مدیران سازمان امور مالیاتی سراسر کشور گفت: مرکز امور مالیاتی سنگر شکایات مردم و مودیان است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان امور مالیاتی کشور، سیدمحمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مرکز رویه های مالیاتی سنگر است به شهروندان و مودیان گفت: : جذب نیروی انسانی شایسته در اداره تشریفات و ارتقای ظرفیت رسیدگی به پرونده های مراجع حل اختلاف مالیاتی ضروری است.

سبحانیان گفت: با ابتکار «تعیین شاخص های جامع عملکرد» در دوره جدید، دستاوردهای ملموس و قابل ارائه ای در مرکز قضایی رقم خورده است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی حمایت از کارکنان را یکی از رویکردهای اصلی سازمان امور مالیاتی کشور در دوره تحول جدید دانست و گفت: برای آسودگی خاطر همکاران مالیاتی بیمه مسئولیت مدنی کارکنان مالیاتی در طول دوره اخذ شد. . کشور.

سبحانیان افزود: به منظور بهبود وضعیت خدماتی همکاران اداری رویه ای و ارائه خدمات بهتر به مردم، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به زودی در ستاد مالیاتی مرکز رویه ای تشکیل می شود.

رئیس سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: انتظار سازمان پس از برگزاری چنین جلساتی رفع مشکلات مردم و بهبود فرآیندهای اداره امور مالیاتی است.

در پایان این نشست، مدیرکل امور مالی سازمان، مدیران امور استان های «لرستان، قم، خراسان رضوی، یزد، کردستان، ایلام و چهارمحال و بختیاری» و مدیر امور اجرایی استان ها حضور داشتند. از «غرب استان تهران» به عنوان بهترین مدیران تشریفات مالیاتی کشور با اهدای لوح تقدیر شد.

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *