رئیس سازمان امور مالیاتی در جلسه هم اندیشی مسئولان رویه مالیاتی سراسر کشور:

رئیس سازمان امور مالیاتی در نشست مدیران سازمان امور مالیاتی سراسر کشور گفت: مرکز امور مالیاتی سنگر شکایات مردم و مودیان است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان امور مالیاتی کشور، سیدمحمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مرکز رویه های مالیاتی سنگر است به شهروندان و مودیان گفت: : جذب نیروی انسانی شایسته در اداره تشریفات و ارتقای ظرفیت رسیدگی به پرونده های مراجع حل اختلاف مالیاتی ضروری است.
سبحانیان گفت: با ابتکار «تعیین شاخص های جامع عملکرد» در دوره جدید، دستاوردهای ملموس و قابل ارائه ای در مرکز قضایی رقم خورده است.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی حمایت از کارکنان را یکی از رویکردهای اصلی سازمان امور مالیاتی کشور در دوره تحول جدید دانست و گفت: برای آسودگی خاطر همکاران مالیاتی بیمه مسئولیت مدنی کارکنان مالیاتی در طول دوره اخذ شد. . کشور.
سبحانیان افزود: به منظور بهبود وضعیت خدماتی همکاران اداری رویه ای و ارائه خدمات بهتر به مردم، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به زودی در ستاد مالیاتی مرکز رویه ای تشکیل می شود.
رئیس سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: انتظار سازمان پس از برگزاری چنین جلساتی رفع مشکلات مردم و بهبود فرآیندهای اداره امور مالیاتی است.
در پایان این نشست، مدیرکل امور مالی سازمان، مدیران امور استان های «لرستان، قم، خراسان رضوی، یزد، کردستان، ایلام و چهارمحال و بختیاری» و مدیر امور اجرایی استان ها حضور داشتند. از «غرب استان تهران» به عنوان بهترین مدیران تشریفات مالیاتی کشور با اهدای لوح تقدیر شد.