مداخله تیک توک برای پخش شدن ویدیوها

برخلاف تبلیغات و محتوای حمایت شده در Tik Tok، محتوای تقویت شده برچسب گذاری نمی شود.
در دفترچه راهنمای این ویژگی آمده است: اگر از این ویژگی به خوبی استفاده شود، به رشد سازندگان محتوا کمک می کند و محتوای موجود در این پلتفرم متنوع تر می شود.
منابع آگاه به فوربس گفتند که این ویژگی اغلب برای جذب اینفلوئنسرها و برندها استفاده می شود.
به گزارش ای بی اس نیوز، گزارش جدید فوربس نشان می دهد که ویدئوهایی که در صفحه “برای شما” تیک توک به صورت ویروسی منتشر می شوند، ممکن است مبتنی بر الگوریتمی نباشند که بداند کاربر چه چیزی را دوست دارد و در واقع، کارمندان تیک توک و ByteDance می توانند آنچه را که می بینند انجام دهند. جریان های بیشتر
شش کارمند سابق و فعلی TikTok و ByteDance به فوربس گفتند: کارمندان این پلتفرم رسانه اجتماعی و شرکت مادر آن میتوانند با استفاده از قابلیتی به نام Heating انتخاب کنند که کدام ویدیوها ویروسی شوند.
انتهای پیام
طبق گزارشی از Business Insider، ByteDance به دلیل دسترسی هایی که به کارمندان خود داده است با انتقادهای فزاینده ای مواجه شده است زیرا تحت فشار مقاماتی قرار می گیرد که نگران استفاده از TikTok به عنوان ابزاری برای دولت چین هستند.
یکی از سخنگویان TikTok در بیانیهای به Insider گفت: «ما ویدیوهای منتخب را برای کمک به تنوع بخشیدن به تجربه محتوا و معرفی افراد مشهور و تولیدکنندگان محتوای جدید به جامعه TikTok تبلیغ میکنیم. تنها تعداد کمی از افراد در ایالات متحده توانایی تأیید محتوا برای تبلیغات در ایالات متحده را دارند و این محتوا فقط 0.002٪ از ویدیوهای صفحه “برای شما” را تشکیل می دهد.
با توجه به راهنمای ویژگیهای گرمایشی که فوربز مشاهده کرده است، این ویژگی شامل تقویت یک ویدیو با مداخله است تا به تعداد معینی بازدید برسد و در فید “برای شما” نمایش داده شود. تعداد کل بازدیدهای ویدیوهای تقویت شده نشان دهنده بخش بزرگی از تعداد کل بازدیدهای روزانه ویدیو است که می تواند تأثیر قابل توجهی بر معیارهای کلیدی ویروسی داشته باشد.
طبق سند دیگری که توسط فوربس مشاهده شده است، کارمندان TikTok و ByteDance می توانند از این ویژگی برای جذب تأثیرگذاران، تبلیغ محتوای متنوع، نمایش اطلاعات مهم و تبلیغ ویدیوهایی که توسط الگوریتم های توصیه محتوا دیده نمی شوند استفاده کنند. دو نفر از آشنایان به فوربس گفتند که کارمندان TikTok می توانند تصمیم بگیرند که کدام محتوا با دستورالعمل ها مطابقت دارد.
بر اساس سه منبع آگاه و اسناد داخلی TikTok که توسط فوربس مشاهده شده است، برخی از کارکنان TikTok از ویژگی گرمایش برای تقویت حسابهای شخصی یا محتوای عزیزان خود سوء استفاده کردهاند که برخلاف سیاستهای شرکت است.
سخنگوی TikTok به توسعه ویژگی «Why This Video» ادامه میدهد تا شفافیت بیشتری در محتوای توصیهشده ارائه کند.
شش کارمند سابق و فعلی Tik Tok و Byte Dance ادعا کردهاند که کارمندان شرکت میتوانند انتخاب کنند که کدام ویدئو در فضای مجازی پخش شود.
سخنگوی تیک توک در بیانیه خود به اینسایدر اعلام کرد که بر اساس توافقنامه امنیت ملی که در کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده در حال بررسی است، کلیه پروتکل ها و فرآیندهای تبلیغ ویدیو به ایالات متحده توسط این نهاد و مستقل قابل بررسی است. بازرسان ، و فقط پرسنل امنیت داده های ایالات متحده است. TikTok می تواند از ویژگی گرمایش در آمریکا استفاده کند.