سایر موضوعات

تاخیر وزارت مخفی کاری به دو خودروساز بزرگ کشور

تاکنون از 22 شرکت، 14 خودروساز به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند.

گزارش خبرگزاری صداوسیمامدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صلح گفت: تاکنون 14 شرکت از 22 شرکت به سامانه جامع خدمات پس از فروش وصل شده اند و مابقی شرکت ها تاکنون به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند. پایان آذرماه طبق قانون مالی 1402 برای پاسخگویی به درخواست های مربوط به خدمات پس از فروش. پاسخگویی در سیستم خدمات کامل
حمید محلی گفت: زیرساخت های لازم را برای اتصال خودروسازان اعم از تولیدکنندگان، واردکنندگان و مونتاژکنندگان برای اتصال به سامانه کامل خدمات پس از فروش فراهم کرده ایم.
مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت افزود: تاکنون 14 خودروساز از 22 خودروساز به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل شده اند اما دو خودروساز بزرگ کشور هنوز به سامانه جامع خدمات پس از فروش متصل نشده اند. به این سیستم متصل است.
موحالی افزود: بر اساس آیین نامه اجرایی تبصره 10 قانون بودجه 1402، خودروسازان تا پایان آذرماه فرصت دارند به درخواست های مربوط به خدمات پس از فروش که در سامانه کلی خدمات پس از فروش مطرح می شود، پاسخ دهند.
به گفته محلهی، یکی از مهمترین مزیت های اتصال خودروسازان به سامانه جامع خدمات پس از فروش، شفاف بودن خدمات آنها و امکان شکایت مردم از عملکرد این شرکت ها است.
لازم به ذکر است بر اساس ماده 4 قانون حقوق مصرف کننده کلیه خودروسازان اعم از تولیدکنندگان، واردکنندگان و مونتاژکنندگان موظف به ارائه خدمات پس از فروش هستند و بر اساس سازوکارهای وزارت ایمنی این خدمات باید بخشی از سیستم کامل خدمات پس از فروش فروش انجام می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا