قیمت قهوه فوری و شکلات نسکافه ای را دوباره افزایش دهید

مارک اشنایدر، مدیرعامل نستله، گفت که بزرگترین گروه غذایی جهان امسال قیمت ها را دوباره افزایش خواهد داد زیرا مواد گران تر بر پیش بینی سود سال 2022 آن تاثیر می گذارد.
به گزارش ای بی اس نیوز، شرکت مواد غذایی نستله پس از افزایش هزینه ها، قیمت ها را افزایش می دهد. رقبا گفتند که چشمانداز قیمت بالاتری را برای خریداران در سال 2023 پیشبینی میکنند، اما اشنایدر گفت که افزایشهای بیشتری برای خنثی کردن تأثیر افزایش قیمت مواد خام مورد نیاز است، که خبر خوبی برای مصرفکنندگانی نیست که قدرت خریدشان تحت تأثیر تورم در بالاترین سطح قرار گرفته است. در دهه ها گرفت.
نسکافه تولید کننده قهوه فوری و شکلات در سال گذشته قیمت ها را 8.2 درصد افزایش داد، اما این به طور کامل تأثیر افزایش هزینه مواد تشکیل دهنده بر حاشیه سود را جبران نکرد. اشنایدر به خبرنگاران گفت: “حاشیه ناخالص ما حدود 260 واحد پایه کاهش یافته است که بسیار بالا است.”
انتهای پیام
بر اساس گزارش رویترز، تولیدکنندگان کالاهای مصرفی پس از حمله روسیه به اوکراین برای مقابله با افزایش هزینههای تقریباً همه مواد خام، قیمتها را افزایش دادند، اما آنها با این چالش روبرو هستند که چقدر میتوانند افزایش پیدا کنند.