سایر موضوعات

TikTok به یک نسخه پولی فکر کرده است

Tik Tok در حال بررسی مدل اشتراک بدون آگهی این برنامه ویدیویی است تا آن را سودآورتر کند.

به گزارش ای بی اس نیوز، مدل اشتراک بدون آگهی برای پلتفرم های شبکه های اجتماعی جدید نیست. پیش از این، اسنپ چت و ایکس (توئیتر سابق) گزینه های پولی، اسنپ چت پلاس و ایکس پریمیوم را ارائه می کردند، اما این برای تیک توک جدید خواهد بود.

نشانه‌هایی از برنامه‌های اشتراک پولی TikTok برای اولین بار توسط بنیاد فناوری Android Authority مشاهده شد. بر اساس گزارش این پایگاه فناوری، آخرین نسخه تیک توک دارای کدهایی است که نشان می دهد این اپلیکیشن ویدیویی کوتاه در حال آزمایش طرح اشتراک ماهانه بدون آگهی برای کاربران خود است. بر اساس این مشاهدات، کاربران قادر خواهند بود بین دو طرح مختلف یکی را انتخاب کنند. در گزینه استاندارد، TikTok رایگان است و تبلیغات شخصی بر اساس فعالیت کاربر ارائه می دهد. گزینه بدون آگهی 4.99 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

تاکنون خبر رسمی در این باره از سوی تیک توک اعلام نشده است و به نظر می رسد این پروژه در حال حاضر در مرحله آزمایشی است و تنها در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است. بنابراین، این طرح ممکن است عمومی نشود یا قیمت اشتراک آن بر اساس بازخورد کاربران تغییر کند.

به گفته Engget، تلاش TikTok برای افزایش تعامل و درآمد کاربران جدید نیست، اما به نظر می‌رسد این شرکت تلاش‌های خود را در این زمینه دو برابر کرده است. در اوایل سال جاری، TikTok «فروشگاه TikTok» را راه‌اندازی کرد که ویژگی‌هایی را برای کاربران، تولیدکنندگان محتوا و کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا