خدمات الکترونیکی به جامعه کارگری و تولیدی لرستان افزایش یافت

در پایان این جلسه مصوب شد که فرآیندهای کاری جامعه هدف به صورت الکترونیکی در پورتال این اداره کل هماهنگ شود و در صورت وجود زیرساخت، اکثر خدمات بصورت سیستمی و بدون مراجعه باشد.
جهانی به سامانه های ارائه خدمات الکترونیکی اشاره کرد و گفت: سامانه جامع روابط کار برای ارسال دادخواست کارگر و کارفرما، بیمه بیکاری، سامانه خسارت و زیان، ثبت نام تعاونی ها و جشنواره های برتر کارآفرینان، سامانه تشکیل و نظارت بر تعاونی ها، سامانه های مردمی. معلولان و سایر خدمات الکترونیکی با هماهنگی وزارت کار در پورتال این اداره کل در دفتر خدمات الکترونیک بارگذاری می شود و خدمات مختلفی به مردم و به ویژه جامعه کار و تولید استان ارائه می شود.
وی افزود: در اداره کل تعاون، کار و رفاه لرستان یک میز خدمات فیزیکی وجود دارد که مراجعین می توانند کلیه خدمات خود را در این اداره دریافت کنند و یک میز خدمات الکترونیکی که اکثر خدمات به صورت آفلاین و از طریق سامانه های بارگذاری شده ارائه می شود. به پورتال این شعبه کار تولیدی بدون مراجعه به مردم و جامعه ارائه می شود.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تمامی کارکنان و واحدهای مجتمع باید امکانات و شرایطی را برای ارائه خدمات به راحتی و بدون مراجعه به مردم و جامعه هدف فراهم کنند و با مشتریان به خوبی برخورد شود. .
ای بی اس نیوز/لرستان مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افزایش غیبت ها و خدمات سیستمی این اداره کل در دفتر خدمات الکترونیک خبر داد.
علی جهانی ایکام بهمن از کمیته حقوق شهروندی و سلامت اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بر تسهیل شرایط برای جامعه هدف تاکید کرد و گفت: خدمات و فرآیندهای کاری در پورتال این شعبه اجرا شده است. در حال حاضر بیشتر خدمات ارائه شده به جامعه هدف از طریق خدمات الکترونیکی و وب سایت به آدرس https: //lorestan.mcls.gov.ir ارائه می شود.
انتهای پیام