سایر موضوعات

فولکس واگن به تجارت ضعیف چین اهمیتی نمی داد



این خودروساز آلمانی اعلام کرد که فولکس واگن به طور قابل توجهی تحویل سه ماهه اول را افزایش داده است زیرا تجارت در چین ضعیف شده است.

به گزارش ای بی اس نیوز، این شرکت 2.04 میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان تحویل داد که نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته 7.5 درصد افزایش داشت، در حالی که فروش در چین با 14.5 درصد کاهش به 644000 دستگاه رسید و 500 دستگاه وارد شد. فروش در اروپای غربی کمی بیش از یک چهارم افزایش یافت.

در سه ماهه اول، فولکس واگن کاهش 25.4 درصدی تحویل خودروهای الکتریکی در چین را به 21500 دستگاه گزارش کرد، در حالی که تحویل جهانی 42.1 درصد افزایش یافت. فولکس واگن و سایر خودروسازان خارجی در تلاش هستند تا از خودروسازان چینی پیروی کنند.

بر اساس گزارش رویترز، برندهای جریان اصلی فولکس واگن طی سال گذشته سهم بازار خود را در چین از دست داده اند، زیرا بازار به سمت خودروهای الکتریکی و هیبریدی های پلاگین سوق یافته است و خودروسازانی مانند BYD شتاب بیشتری به دست آورده اند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا