سیستم سپهر برای شنیدن مشکلات پرسنل ارتش ایجاد شد

وی با بیان اینکه ما سیستم سپهر و پایگاه انصار را در نیروی زمینی بر اساس یک ساختار خاص ایجاد کرده ایم ، گفت: ما ستادی را برای این امور آماده کرده ایم و همچنین این سیستم ها را در واحدهای مستقل نزاجا ایجاد کرده ایم. ، و فرمانده هر یگان در او همچنین فرمانده پایگاه انصار است.
سرتیپ حیدری تأکید کرد: امروز ، با راه اندازی سامانه های سپهر و پایگاه انصار ، انتظار داریم همه کارکنان به خوبی دیده و شنیده شوند و مسائل آنها به بهترین شکل ممکن حل شود.
وی خدمت به کارکنان را وظیفه خود دانست و گفت: سیستم سپهر نزاجا به صورت شبانه روزی فعال است و با بکارگیری روانشناسان مجرب آماده پاسخگویی به پرسنل است.
سرتیپ حیدری تأکید کرد: انسان دارای دو ویژگی است ، اول اینکه می خواهد دیده شود و دوم می خواهد شنیده شود. طبیعت بشر می خواهد دردهای خود را بیان کند ، به همین دلیل سیستم سپهر برای شنیدن مشکلات کارکنان به منظور یافتن راه حلی برای این مشکلات ایجاد شد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه در اتاق اطاق فرماندهان یگان باید برای پرسنل برای حل مسائل نیروها باز شود ، افزود: “ما از فرماندهان منطقه ای خواسته ایم که پایگاه انصار را در این منطقه تشکیل دهند. واحدهای تابعه هر ماه. و بازدید از فرمانده را گزارش دهید. »اعزام نیرو برای حل مشکلات آنها.
سرتیپ حیدری افزود: فرمانده کل ارتش نسبت به این نکته حساس است که صدای پرسنل باید توسط فرماندهان شنیده شود و وی با ایجاد سامانه سپهر روی این امر سرمایه گذاری کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد که فرماندهان باید هم نقش فرمانده و هم پدر را بازی کنند: تصور فرمانده از یگان تحت فرماندهی وی باید مشابه دیدگاه وی از خانه خود و خانواده اش باشد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: “فرمانده کل ارتش تصویر بزرگی دارد و هیچ چیز از دید پنهان نیست.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه خالق و بنیانگذار سامانه سپهر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش است ، ادامه داد: آنها یک سیستم خوب و عظیم ایجاد کرده و استخدام کردند. افرادی که بهترین افراد هستند ؛ کسانی که خود زمانی فرمانده ارتش بودند.
سرتیپ حیدری ادامه داد: بر اساس اعلام فرمانده کل ارتش ، ارتش افتخار دارد به 90 درصد تماس های انجام شده با سامانه سپهر پاسخ دهد. ما بهترین کارکنان را داریم ، بنابراین باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها انجام دهیم.
وی با یادآوری اینکه پایگاه انصار ارتش مأموریت دارد به پرسنل رفته و مشکلات آنها را برطرف کند ، افزود: در بازدیدهای فرمانده کل قوا از یگان های آجا ، همواره مسئولان در پایگاه انصار برای شناسایی و شناسایی حضور دارند. حل مسائل پرسنلی
به گزارش خبرنگار سیاسی ای بی اس نیوز ، سردار سرتیپ کیومرث حیدری روز دوشنبه در همایش دستیاران انصار و سپهر ارتش جمهوری اسلامی در مرکز پشتیبانی نیرو اظهار کرد: تمام تلاش خود را بکنیم تا مطابق دستور فرمانده دیوان عالی کشور اطاعت کامل را انجام دهیم. نیروهای مسلح
وی در مورد خدمات این نیرو به بیماران صعب العلاج گفت: سازمان خدمات پزشکی نیروهای مسلح در سالهای اخیر خدمات بسیار خوبی ارائه کرده است و امروز وظیفه ماست که از خدمات و امتیازات این سازمان برای ارائه خدمات استفاده کنیم. خدمات به کارکنان واحدها. “