سایر موضوعات

فروش فولکس واگن در چین، افزایش یا کاهش؟

فولکس واگن فروش خود را در چین در سال 2021 هدف قرار داده است، زیرا تاثیر محدودیت های ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

بر اساس گزارش رویترز، برندستاتر گفت محدودیت‌های جدید ویروس کرونا در هفته‌های اخیر بر کارخانه‌های فولکس واگن تأثیری نداشته است، اگرچه برخی از نمایندگی‌ها مجبور به تعطیلی شدند.

به گزارش ای بی اس نیوز، مدیر عامل فولکس واگن در چین به روزنامه تجاری هندلزبلات گفت: از آنجایی که این خودروساز تلاش می کند تاثیر محدودیت های کرونا و کمبود تراشه در نیمه اول را جبران کند، انتظار دارد در سال 2022 حدود 3.3 میلیون خودرو تولید شود. چین باید متوقف شود. .

برندستاتر گفت: فولکس واگن در ماه جولای اعلام کرد که حجم تولید ماهانه کل گروه در پایان سه ماهه دوم بهبود قابل توجهی داشته است، اما برنامه اجرا شده برای جبران کسری ترم اول و جبران زیان کافی نبوده است. وی افزود که فولکس واگن همچنان انتظار دارد طبق برنامه ریزی ها فروش خودروهای برقی ID خود را در کشور نسبت به سال گذشته دو برابر کند.

رالف براندشتاتر، مدیر عامل فولکس واگن به روزنامه آلمانی گفت که این خودروساز قبلاً فروش 3.85 میلیون دستگاه خودرو در سال جاری را مانند سال 2020 پیش بینی کرده بود، اما در بحبوحه بحران انتظارات خود را تعدیل کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا