عملکرد مرکز ارتباطات مردمی باید به گونه ای باشد که مشتریان را برای رفع مشکلاتشان امیدوار کند

رئیس جمهور کار و خدمات مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری را ظریف و مستلزم حوصله و درایت فراوان دانست و گفت: عملکرد این مرکز باید به گونه ای باشد که مشتریان را برای پیگیری درخواست های برحق خود امیدوار کند مشکلات آنها را حل کند و به آنها امید بدهد تا آنها را در احقاق حقوقشان راهنمایی کنند.
رئیسی با تاکید بر لزوم نظارت جدی و مستمر بر مسائل و مطالبات مردم، نسبت به عادی سازی گوش دادن به مسائل مردم برای کارکنان مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هشدار داد و افزود: چنانچه در جریان تحقیقات، فردی متخلف از قانون، فقدانی را به همراه داشته باشد. از کار و فساد » هنگام ورود، بدون توجه به موقعیت اداری فرد و گروه درگیر، حتماً مشکل را به مقامات نظارتی مربوطه گزارش دهید.
رئیسی مرکز ارتباطات مردمی را یکی از مهم ترین و مستقیم ترین راه های ارتباطی دولت و مردم دانست و گفت: این گزارش ها علاوه بر مطالعه و پیگیری شخصی گزارش های ارسالی از سوی این مرکز، یکی از منابع اصلی برای ارزیابی عملکرد نهادها و مدیران دولتی
absnews
سید ابراهیم رئیسی بعدازظهر یکشنبه در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری و بازدید از بخش های مختلف این مرکز بر لزوم پاسخگویی شایسته و قانع کننده به مشتریان تاکید کرد.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی پیش از سخنان حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس جمهور گفت: از ابتدای آذرماه امسال علاوه بر رسیدگی به درخواست ها و مراجعات مردمی، 17 نفر از اعضای کابینه دولت مردمی در این مرکز حضور یافتند و پیگیری هایی را صادر کردند. افزایش سفارشات برای حدود 170 شماره.
رئیس جمهور در جمع مدیران و کارکنان این مرکز کار و خدمات رسانی در این مجموعه را ظریف و نیازمند حوصله و تدبیر فراوان دانست و اعلام کرد: عملکرد این مرکز باید به گونه ای باشد که مشتریان را امیدوار کند. تا به خواسته های برحق خود جامه عمل بپوشانند و مشکلاتشان را حل کنند و آنها را برای احقاق حقوقشان راهنمایی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین صالحی همچنین از برگزاری بیش از 645 هزار دیدار مستقیم و حضوری روسای دستگاه های دولتی سراسر کشور با مردم در دوره حکومت مردمی خبر داد.