تلاش توییتر برای جذب مجدد سرمایه با تبلیغات رایگان – اخبار دنیای اقتصاد – اخبار اقتصادی ای بی اس نیوز

ماه گذشته، رسانه ها از حرکت مشابهی توسط این پلتفرم خبر دادند که در آن زمان پیشنهاد داد در صورتی که تبلیغات تا پایان سال اجرا شود، تا 500000 دلار برای تبلیغات هزینه کند.
این پلتفرم رسانههای اجتماعی مدت کوتاهی پس از تصاحب ایلان ماسک در اواخر اکتبر شروع به از دست دادن تبلیغکنندگان کرد و برندها از رویکرد او نسبت به تعدیل محتوا و سایر تغییراتی که او در این پلتفرم ایجاد کرد، خودداری کردند.
ماسک در آن زمان اعلام کرد که به دلیل خروج این شرکت ها، توییتر با “افت شدید درآمد” مواجه شد و روزانه 4 میلیون دلار ضرر کرد.
بر اساس دادههای شرکت تحقیقاتی Sensor Tower، از 8 ژانویه، کمتر از 25 نفر از 100 تبلیغکننده برتر توییتر به تبلیغات خود در این پلتفرم ادامه دادند.
بر اساس این گزارش، توییتر وجوهی را که برندها برای تبلیغات خود خرج می کنند با دو شرط مطابقت می دهد. اول اینکه هزینه نباید از 250000 دلار تجاوز کند. دوم اینکه کل مبلغ تبلیغات، از جمله برنامه تشویقی توییتر – تا سقف 500000 دلار – باید تا 28 فوریه اجرا شود.
absnews
به گزارش خبرگزاری ای بی اس نیوز به نقل از راشاتودی، روزنامه وال استریت ژورنال روز جمعه با استناد به ایمیل های شرکت آمریکایی توییتر گزارش داد که این شبکه اجتماعی فضای تبلیغاتی خود را به صورت رایگان در اختیار برندهایی قرار می دهد که در این بستر کمپین تبلیغاتی انجام دهند. دادن
توییتر هنوز در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده است.
شرکتهایی که هزینههای تبلیغاتی را به حالت تعلیق درآوردهاند عبارتند از جنرال موتورز، فایزر، یونایتد ایرلاینز، فولکس واگن، شورولت، فورد و جیپ.
به گفته تحلیلگران، با توجه به اینکه بیشتر درآمد غول رسانه های اجتماعی از تبلیغات حاصل می شود، برنده شدن مجدد تبلیغ کنندگان برای توییتر کلیدی است. در سال 2021، 5.1 میلیارد دلار یا نزدیک به 90 درصد از کل درآمد توییتر از تبلیغات به دست آمد.