سایر موضوعات

ظهور رشد اقتصادی ترکیه – ایسنا

شاخص اعتماد مصرف کننده از نتایج نظرسنجی محاسبه می شود و در محدوده 0 تا 200 رتبه بندی می شود که نشان دهنده چشم انداز خوش بینانه با رقم بالاتر 100 و چشم انداز بدبینانه با رقم پایین تر است.

بر اساس آخرین آمار رسمی منتشر شده، اعتماد مصرف کننده ترکیه در ماه اکتبر 5.3 درصد افزایش یافته است.

در همین حال، شاخص ارزشیابی بهای تمام شده پولی برای کالاهای بادوام طی 12 ماه آینده با 2.3 درصد افزایش به 93.1 رسید.

این شاخص معیاری کلیدی از وضعیت عمومی اقتصاد است و احساسات مصرف کنندگان را در مورد وضعیت مالی و وضعیت عمومی اقتصاد و همچنین روند هزینه ها و مخارج نشان می دهد.

تمامی زیرشاخص‌ها در این ماه افزایش یافتند و وضعیت مالی خانوارها با 8.4 درصد افزایش به 57.5 رسید.

انتهای پیام

شاخص پیش بینی وضعیت عمومی اقتصادی با 5.3 درصد افزایش به 77.9 رسید، در حالی که پیش بینی 12 ماهه وضعیت مالی خانوار با 6.7 درصد افزایش به 76.2 رسید.

به گزارش ای بی اس نیوز به نقل از اکونومیک، داده های موسسه آماری ترکیه (TurkStat) نشان داد که شاخص اعتماد مصرف کننده در ماه اکتبر به 76.2 رسید که بالاتر از 72.4 در ماه سپتامبر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا