سایر موضوعات

صادرات محصولات یک شرکت خودروسازی خصوصی برای اولین بار / G4 راهی بازار عراق شد


گروه خودروسازی کرمان موتور به عنوان اولین شرکت خصوصی خودروسازی ایران، صادرات تولیدات خود را با صادرات محصول J4 به عراق آغاز کرده و هفته گذشته اولین محموله صادراتی این خودرو به بغداد ارسال شد.

به گزارش ای بی اس نیوز، بر اساس اعلام این گروه صنعتی، سامان فیروزی – مدیرعامل شرکت کرمان موتور – ضمن اعلام خبر صادرات محصول J4 گفت: خودرو J4 اولین خودرویی است که از ایران به عراق صادر می شود. محصولات شرکت خودروسازی کرمان کشور عراق به عنوان مقصد صادراتی کرمان موتور و کشورهای روسیه، کشورهای مشترک المنافع و شمال آفریقا مقاصد بعدی خواهند بود.

وی صادرات خودرو توسط شرکت کرمان موتور را دستاوردی مهم برای بخش خصوصی صنعت خودرو ایران دانست و گفت: علیرغم وجود رقابت شدید با برندهای خارجی و تحریم های اقتصادی، این امر با حمایت توانمندی ها انجام شده است. از صنعت خودرو کشور است.

فیروزی اعلام کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال 4000 دستگاه عمدتا محصول J4 و سایر خودروها به کشورهای مختلف صادر می شود. این خودرو (J4) با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با رعایت استانداردهای بالای کیفیت و ایمنی طراحی و تولید شده است. بنابراین به راحتی می تواند نیازهای مشتریان منطقه را برطرف کند.

تولید و صادرات اولین خودروی ملی بخش خصوصی

مدیرعامل کرمان موتور ضمن بررسی برنامه ریزی برای تولید اولین خودروی ملی بخش خصوصی در آینده نزدیک توسط شرکت کرمان موتور خاطرنشان کرد: برنامه ریزی صادرات این خودرو از اولویت های کرمان موتور است و پس از عراق، صادرات خودرو به سه صادرات دیگر می رسد. مقاصد این منطقه در ماه های آینده عملیاتی می شود. کرمان موتور در نظر دارد با بهره گیری از توانمندی های داخلی، برنامه های صادراتی خود را گسترش داده و محصولات باکیفیت را به بازارهای جهانی معرفی کند تا به توسعه صنعت خودروسازی کشور کمک کند.

فیروزی در راستای ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی و انطباق با استانداردهای جهانی در راستای تحقق اهداف عالی این مجموعه سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده است. در افق 1405 و رشد کسب و کار گفت: پلت فرم خودرو J4 متعلق به شرکت کرمان موتور است و هم اکنون با 70 درصد داخلی سازی و با همکاری 120 قطعه ساز داخلی تولید می شود.

از کرمانموتور به آن نزدیک می شود ایجاد برند ملی ماشین وی در بازارهای بین المللی، کسب سهم بیشتر خودروهای ایرانی در بازارهای جهانی، ارزآوری به کشور و افزایش نرخ رشد اشتغال را ذکر و تاکید کرد: تلاش برای نزدیک شدن به استانداردهای جهانی و ارائه محصولات باکیفیت و رقابت پذیر. با سایر کشورها موضوعی حیاتی است که می تواند به توسعه صادرات خودرو کمک کند. برای این منظور، خودروسازان باید بر پیشرفت های تکنولوژیکی، بهبود فرآیندها، رسیدن به استانداردهای جهانی و تحقیق و توسعه تمرکز کنند.

مدیرعامل کرمان موتور در تشریح اهداف و برنامه های آتی گروه خودروسازی در حوزه صادرات گفت: از اهداف آتی کرمان موتور در حوزه صادرات خودرو می توان به افزایش حجم صادرات به کشورهای جدید و توسعه صادرات اشاره کرد. بازارها، افزایش رقابت پذیری خودروهای ساخت ایران، ارتقای کیفیت و فناوری تولید خودرو و افزایش ظرفیت تولید. صادرات محصولات کرمان موتور با J4 به عنوان پرطرفدارترین محصول این شرکت آغاز شد. اما در زمینه صادرات خودروهای ایرانی به دنبال ایجاد روابط تجاری بلندمدت با شرکت های بین المللی و توسعه همکاری های فنی و فناوری با آنها هستیم.

صادرات محصولات یک شرکت خودروسازی خصوصی برای اولین بار / G4 راهی بازار عراق شد

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا