سایر موضوعات

شروع نمایشگاه های بهاره در 5 نقطه تهران از 26 اسفند با تخفیف 5 تا 30 درصدی



رئیس خانه اصناف تهران از برپایی نمایشگاه های بهاره در پنج نقطه تهران از 26 تا 5 اسفند ماه همه روزه از ساعت 10 الی 22 با تخفیف 5 تا 30 درصد خبر داد.

به گزارش ای بی اس نیوز، علی طبری در نشست خبری با بیان اینکه نمایشگاه ها عموماً در جامعه شور و نشاط ایجاد می کند و به دقت رصد و کنترل می شود، گفت: بسیاری از تولیدکنندگان به بازار و فروشگاه های بزرگ دسترسی ندارند. هدف اتاق بازرگانی تحویل محصول از تولیدکننده به مصرف کننده بدون واسطه است.
وی همچنین گفت: نمایشگاه های داخلی در صرفه جویی تولیدکننده، گردش پول، رفع مشکلات در پایان سال و عرضه کالا با قیمت کمتر در اختیار مردم موثر است. اساساً تأثیر رویدادهای تورمی کاهش قدرت خرید مردم است.

تاوری همچنین با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه از نظر فرهنگی برای آشتی مردم با بازار پس از اغتشاشات در نظر گرفته شده است، گفت: هرگونه نمایشگاه عرضه کالا باید با مجوز اتاق انجام شود. شرکت ها اما در سال های گذشته شاهد حضور وزارت ارشاد تحت عنوان اکسپوی عفاف و حجاب بودیم.

رئیس خانه اصناف تهران درباره جزئیات این نمایشگاه نیز گفت: نمایشگاه بهاره از 26 اسفندماه در 5 نقطه شهر تهران شامل پارک ارم، فرهنگسرای خاوران، مسجد امام خمینی (ره)، حکیمیه و پارک ولایت برگزار می شود. ، همزمان با نیمه شعبان تا 5 اسفند ماه به مدت 10 روز از ساعت 10 الی 22 برگزار می شود.

به گفته وی، کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها عمدتا شامل پوشاک، کیف و کفش، خشکبار، خشکبار، آجیل، مواد غذایی، سوغات استانی، کالاهای خواب، مواد شوینده، اقلام تنظیم بازار و … است. بازرسی شرکت ها نیز نقش محوری در نمایشگاه دارد و بازرسان به صورت تمام وقت حضور خواهند داشت.

یک منبع آگاه با بیان اینکه کالاها توسط اتحادیه ها ارزیابی و قیمت گذاری شده است، بازرسان می توانند در صورتی که کالاها کمتر از کیفیت تعیین شده توسط اتحادیه عرضه شده باشد، با تامین کنندگان برخورد کنند.

وی همچنین از کاهش 5 تا 30 درصدی نمایش های بهاره خبر داد و در پاسخ به سوال ای بی اس نیوز مبنی بر نارضایتی صنفی در سال های گذشته از برگزاری نمایشگاه ها، گفت: اگر غرفه ها پر نشود و متقاضی نباشد به این معناست که اتحادیه ها نیز علاقه ای ندارند، اما زمانی که تقاضا بیشتر از آن است، به دلیل تعداد غرفه ها نمی توان گفت. برخی از فروشگاه های بزرگ در مراکز معروف ممکن است از قرار گرفتن در معرض راضی نباشند. اما در مورد تولیدکنندگانی صحبت می کنیم که می توانند محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند. در کل اگر مطمئن بودیم که با برگزاری نمایشگاه، نظم بازار به هم می‌خورد، این کار را نمی‌کردیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا