شرط پذیرش پلتفرم های داخلی برای افراد و شرکت ها

تقویت ظرفیت ها و قابلیت های پلتفرم های داخلی
این کارشناس صنعت افزود: نکته دوم این است که با بازار بین المللی اپلیکیشن ها و پلتفرم های خارجی مواجه هستیم. یعنی مخاطبینی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند از کشورهای مختلف هستند و همگی در یک بازار بین المللی هستند. ما می خواهیم افراد دارای ارتباط بین المللی را وارد حوزه شبکه های داخلی کنیم و به آنها بگوییم که روی این پلتفرم فعالیت کنند و به تجارت خود ادامه دهند. البته برای این امر نیازمند تقویت امکانات، زیرساخت ها و بسترهای تشکیل چنین شبکه ای هستیم.
حمید نجف در گفت وگو با ای بی اس نیوز، درباره حضور کسب و کارهای مجازی در بسترهای ملی اظهار کرد: در بحث حضور افراد اینترنتی و کسب و کارها در پیام رسان ها و بسترهای ملی باید به چند نکته توجه شود. اولین نکته بحث کیفیت این پلتفرم هاست. با وجود سرمایه گذاری کلانی که در سال های اخیر روی پلتفرم های داخلی انجام شده است، متاسفانه رندر کار آن چیزی نبود که ما دنبال آن بودیم و باید روی کیفیت آنها کار شود.
وی خاطرنشان کرد: پلتفرم های داخلی باید هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی با پلتفرم های خارجی رقابت کنند و از سرعت، قابلیت و امکاناتی برابر با پلتفرم ها و پیام رسان های خارجی برخوردار باشند تا افرادی که مایل به توسعه فعالیت های خود در شبکه های ملی هستند، از این موضوع مطمئن باشند. چنین فضایی از نظر اقتصادی، کاری و اطلاعاتی به آنها ارائه می شود.
این کارشناس حوزه کاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر چه بستری وجود دارد که اگر بیست میلیون مخاطب تعریف شود بتواند این فرکانس را پوشش دهد و دچار اختلال یا وقفه در فعالیت نشود؟ بخشی از فضای اشتغال کشور را اینترنت و شبکه های مجازی اشغال کرده است، بنابراین در شرایطی که تنها سرمایه گذاری کافی نیست و نیاز به ارتقای کیفیت در طراحی و طراحی است، توجه و تمرکز بیشتر بر این بخش ضروری است. حمایت از این بسترها و ایجاد بازارهای خرید و فروش کالا و خدمات.
انتهای پیام
وی با بیان اینکه پلتفرم هایی که به صورت انفرادی سرمایه گذاری می شوند موفقیت و رشد بیشتری داشته اند، خاطرنشان کرد: در پلتفرم هایی که به صورت انفرادی و شرکتی طراحی و مدل سازی می شوند، شاهد تفکر و استقبال بیشتری هستیم، زیرا از طراحی نشات می گیرند و برای حمایت به آن فکر کردیم. و خدمات پس از فروش اما در زمینه اپلیکیشن ها و پلتفرم هایی که قرار است در حالت گروهی و شبکه های اجتماعی کار کنند و افراد بتوانند به تبادل اطلاعات و خرید و فروش بپردازند، مشکل کوچکی داریم و همچنان باید تقویت شود.
یک کارشناس حوزه کار شرط استقبال شرکت ها از بسترهای داخلی و تأثیر فراوانی اعضا در ایجاد بازار را اعلام کرد و گفت: برای پذیرش فضای بسترهای داخلی توسط مردم و شرکت ها باید کیفیت و سرعت بخشیدن به آنها افزایش یابد. ایجاد بازاری برای عرضه و خرید محصولات و فروش آسان، امکانات و ویژگی های ویژه پیام رسان ها و بسترهای داخلی.
جلب اعتماد کاربران در حفظ اطلاعات
این کارشناس کار، فراوانی اعضا در سکوها را شرط توسعه بازار دانست و گفت: در حال حاضر برخی از پلتفرم های خارجی بیش از 500 میلیون عضو دارند و هر چه تعداد اعضا بیشتر باشد، در جذب کسب و کار و ایجاد کارآمدتر است. پول، زیرا تعداد کاربران بازار را می سازد.
موفقیت و رشد پلتفرم های فردی و شرکتی
شرط پذیرش بسترهای داخلی شرکت ها
این کارشناس در پایان با اشاره به شکل گیری پدیده «دهکده جهانی» گفت: در عصر ارتباطات هستیم و دنیا به دهکده جهانی تبدیل شده است، بنابراین کوچکترین خبری با سرعت نور منتشر می شود. یک محیط، و محدودیت های دسترسی چندان موثر نیستند.” ; بنابراین به جای محدودیت باید به دنبال راه حل هایی برای استفاده حداکثری از این فضا، جبران نقاط ضعف و تصور مکانی برای خود باشیم.
وی ادامه داد: چند سال پیش به سمت پلتفرمها و اپلیکیشنهای داخلی رفتیم و حتی برنامههایی طراحی شد که شبیه به پلتفرمهای خارجی یا جایگزین اینستاگرام و واتساپ میشوند، اما از نظر کارایی هنوز به آن نرسیدهاند. ظرفیت پاسخگویی به نیازهای بخش بزرگی از مخاطبان
نجف گفت: شرایط اقبال بنگاهها به بسترهای داخلی و موفقیت آنها، بازاری برای تامین محصول و خرید و فروش آسان ایجاد میکند و بسترهایی مانند سرعت بالا و امکانات ویژه را فراهم میکند.
نجف سومین نکته را بحث اعتماد کاربران دانست و گفت: گاهی اوقات بیم دستکاری یا سوء استفاده از اطلاعات افراد وجود دارد، بنابراین اپلیکیشن ها و پلتفرم های داخلی باید از ضریب اطمینان بالایی برای حفاظت از اطلاعات افراد برخوردار باشند و در مقایسه با این سوال باید برای مردم و مردم روشن شود.