جمعه , ۲ خرداد ۱۴۰۴

سرویس مدرسه اینترنتی دست خانواده ها را به دردسر انداخته است!

طی روزهای اخیر اخباری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه یک پلتفرم تاکسی اینترنتی اعلام شده از شهریور برای ارائه خدمات مدارس، علیرغم دریافت پول، به دلیل کمبود راننده قادر به ارائه این خدمات نبوده است، بنابراین متقاضیان این سرویس با سردرگمی و سردرگمی مواجه شده اند. عدم قطعیت.

به گزارش ای بی اس نیوز، امسال یکی از بسترهای تاکسی اینترنتی سرویس مدارس استان تهران را راه اندازی کرد. با قیمتی مقرون به صرفه و تا 30 درصد کمتر از سرویس مدارس سنتی، تامین امنیت سفر هوشمند برای دانش آموزان از طریق تخصیص راننده ثابت و تایید شده، تضمین بازپرداخت هزینه های تقویم تعطیلات غیر رسمی، ردیابی هوشمند حرکات توسط تیم امنیتی تپسی، و امکان ردیابی والدین از مزیت هایی است که این شرکت برای خدمات خود اعلام کرده بود.

اما در روزهای اخیر گزارش هایی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد متقاضیان این سرویس به دلیل کمبود راننده با مشکل مواجه شده اند و در این شرایط نه تنها به سرویس وعده داده شده دسترسی ندارند، بلکه امکان ثبت نام نیز وجود دارد. برای سرویس مدرسه و دانش آموزان و والدین در مورد این وضعیت سردرگم و بلاتکلیف بودند.

این در حالی است که برخی از این افراد می گویند مبلغی حدود 500 هزار تومان برای پیش ثبت نام پرداخت کرده اند، اما پس از گذشت چند روز از همان شهریور ماه، این شرکت از داوطلبان درخواست کرده است تا با پرداخت مابقی مبلغی که برای برخی از داوطلبان حدود 11 میلیون بوده، ثبت نام کنند. تومان. نام خود را نهایی کنید

اما در روز دوم مهر، این شرکت اعلام کرد که برای تعیین راننده نیاز به زمان بیشتری دارد و بر این اساس حداقل تا امروز متقاضیان این سرویس با وجود پرداخت هزینه، امکان استفاده از آن را نداشتند.

چه کسی باید پاسخ دهد؟

با توجه به اینکه خدمات اینترنتی سازمانی عموماً در زمره اتحادیه‌های شرکت‌های مجازی قرار می‌گیرند، ای بی اس نیوز در روزهای اخیر تلاش کرده است تا پرونده این اتحادیه را پیگیری کند، اما تاکنون پاسخی از این اتحادیه دریافت نشده است.

اما پیگیری از خود شرکت مذکور با پاسخی همراه بود که به زودی توضیحات این شرکت در این خصوص در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

چگونه شکایت کنیم؟

به طور کلی خریداران و یا دریافت کنندگان خدمات از کسب و کارهای اینترنتی در صورت بروز مشکل در فروشگاه های اینترنتی می توانند در قسمت مشخصات این وب سایت شکایت خود را ثبت کنند تا فرآیند مذاکره بین خریدار و شرکت در سامانه آغاز شود. اما در صورت عدم موفقیت این مذاکره، خریدار می تواند درخواست ارجاع پرونده به مراجع رسیدگی، یعنی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان یا اتحادیه را داشته باشد.

در این سیستم حل و فصل اختلافات بر اساس داوری و بدون نیاز به تشریفات قضایی یا شبه قضایی بوده و علاوه بر ضمانت اجرایی اجرایی، از طریق مراجع قضایی نیز قابل اجرا است.

البته امکان ثبت شکایت در سایت اتحادیه مجازی بنگاه ها به نشانی https://ecunion.ir/complaint نیز وجود دارد که در آن اطلاعات خریدار، شرح کامل شکایت و مدارک مربوط به خرید کالا یا خدمات. باید برای شکایت ثبت شود.

انتهای پیام

درباره محمد اقتصادی

پیشنهاد ما به شما

Organizing Your Home: Tips for Creating Sancity

Voluptatem accusantium tempore voluptatem illo. Ea suscipit asperiores et velit voluptatibus. Molestias natus est non cum nulla aut. Et eum temporibus provident et id. Eos porro quis consequuntur ut nisi doloremque.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *