سایر موضوعات

ریسک برای خودروسازان ژاپنی – ایسنا

به گزارش ای بی اس نیوز، خودروسازان ژاپنی به رهبری تسلا و بی وای دی چین در خطر عقب افتادن از رقبای اروپایی و آمریکایی خود در بازار خودروهای برقی هستند.

بر اساس گزارش رویترز، هوندا سال گذشته هدف خود را برای عرضه 30 مدل خودروی الکتریکی در سطح جهان و تولید حدود دو میلیون خودروی الکتریکی در سال تا سال 2030 تعیین کرد.

شرکت هوندا موتور اعلام کرده است که بخش جدیدی را برای تقویت و تسریع تجارت الکتریکی خود به عنوان بخشی از بازسازی ساختار شرکت خود ایجاد خواهد کرد. این تغییر بخشی از تلاش‌های این خودروساز برای ورود به بازار رو به رشد خودروهای تمام الکتریکی است.

این شرکت در بیانیه‌ای گفت: در تغییراتی که از اول آوریل شروع می‌شود، بخش جدید استراتژی برق‌سازی و توسعه خودروها، موتورسیکلت‌ها و محصولات الکتریکی مانند ژنراتور خودروساز ژاپنی را در بر خواهد گرفت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا