رسیدگی به شکایات مشترکین مخابرات ایران
بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طی شش جلسه کمیته عالی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به شکایات ثبت شده در 20 استان کشور تحت سامانه 195 رسیدگی و در مورد آنها تصمیم گیری شد.
به گزارش ای بی اس نیوز، کمیته عالی حمایت از حقوق مصرفکنندگان در جلسات جداگانه ۱۲۷ شکایت از مشترکان شرکت مخابرات ایران در استانهای زنجان، گیلان، قزوین، بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و خوزستان را ثبت کرد. . ، خراسان رضوی، تهران، کرمان، آذربایجان، آذربایجان شرقی، غربی، البرز، مازندران، سیستان و بلوچستان، همدان، کرمانشاه، کردستان و ایلام 195 شکایت (195) مورد رسیدگی و رسیدگی قرار گرفتند که در روند مستقر این سامانه بی پاسخ ماندند. .
از مجموع 127 شکایت بررسی شده در این جلسات، موارد مربوط به 53 شکایت حل و فصل و این شکایات مختومه اعلام شد. بر اساس آمار موجود، استان های فارس با 20 شکایت، گیلان با 16 شکایت و آذربایجان شرقی با 13 شکایت بیشترین شکایات مفتوح را به خود اختصاص داده اند.
بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، عدم رعایت نرخ مکالمه، قطع، عدم ارائه کابل سرقتی، عدم تخصیص خط تلفن ثابت، مغایرت در محاسبه هزینه های فاکتور، عدم تخصیص پاسخ مناسب و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب، هزینه نصب و پیکربندی سرویس و عدم ارائه سرویس، تاخیر در نصب و راه اندازی سرویس، قطع سرویس تلفن ثابت، عدم ضمانت کیفیت خدمات ارائه شده، خرابی برای خروج از PCM، لغو امتیاز خط مشترک و تغییر شماره در کابل برگشت، بیشترین حجم شکایات ثبت شده توسط مشترکان این مناطق در سامانه 195 را تشکیل می دهد.
این جلسات با حضور مدیرکل دفتر تنظیم مقررات حمایت از حقوق مصرف کنندگان، نمایندگان روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز بازرسی و دفتر رسیدگی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات برگزار شد. ، از وزارت ارتباطات مدیران مناطق 9 گانه نظارتی، مدیران مناطق مخابرات استان ها و نماینده شرکت مخابرات ایران.
انتهای پیام