سایر موضوعات

راه حل تجارت الکترونیک فرامرزی چین چیست؟

بر اساس این گزارش، طی سال‌ها، تعداد فزاینده‌ای از صادرکنندگان چینی با سودهای سنتی در تجارت خارجی، مسیر دیجیتالی‌سازی را با استفاده از تجارت الکترونیک فرامرزی در پیش گرفته‌اند که می‌تواند به آنها کمک کند مستقیماً به مشتریان غریبه دسترسی پیدا کنند.

بر اساس این گزارش، به طور جداگانه، حجم صادرات تجارت الکترونیک فرامرزی کشور از سال 2017 تا 2021 سالانه حدود 40 درصد رشد داشته است.

پنگ جیاقی، معاون آمازون چین گفت: صادرات چین به عنوان شکل جدیدی از تجارت خارجی با استفاده از تجارت الکترونیک فرامرزی در سال‌های اخیر انعطاف‌پذیری زیادی از خود نشان داده و پتانسیل تجاری بیشتری را در بازار جهانی منتشر کرده است.

برای تسهیل توسعه صادرات چین در کانال‌های جدید، انتظار می‌رود یک نمایشگاه تجاری با تمرکز بر تجارت الکترونیک فرامرزی در ماه نوامبر با مشارکت بیش از 1500 صادرکننده چینی و بیش از 30 شرکت داخلی و خارجی در گوانگژو افتتاح شود. تجارت الکترونیک مرزی بستر، زمینه.

اداره کل گمرک چین اعلام کرد که حجم واردات و صادرات تجارت الکترونیک فرامرزی چین در سال 2021 1.98 تریلیون یوان (287.3 میلیارد دلار) بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، در مواجهه با محیط خارجی به سرعت در حال تغییر، تامین کنندگان چینی به دقت به نیازهای مصرف کننده پاسخ می دهند، به موقع واکنش نشان می دهند و به سرعت محصولاتی را توسعه می دهند که نیازهای بازار را برآورده می کند.

یانگ خاطرنشان کرد: ما مزایای تکرار سریع و نوآوری هوشمند خود را به بازارهای خارج از کشور گسترش داده ایم و محصولات مبلمان سازگار با سناریوهای استفاده مصرف کنندگان خارج از کشور را توسعه داده ایم.

در اواخر آگوست، Linsy Home، یک شرکت بزرگ مبلمان چینی مستقر در فوشان، استان گوانگدونگ، به لطف آمازون شاهد افزایش بیش از 100 درصدی فروش خود در خارج از کشور نسبت به سال گذشته بود.

این گزارش با هدف قرار دادن 17 خوشه صنعتی، مناطق عمده ای از جمله دلتای رودخانه مروارید و دلتای رودخانه یانگ تسه، منطقه اقتصادی تنگه غرب و بخش های شمالی، مرکزی و غربی چین را پوشش می دهد.

وی گفت: صادرکنندگان چینی در خوشه های صنعتی سودمند پتانسیل و نشاط زیادی در تحقیق و توسعه، طراحی، نوآوری محصول، برندسازی و توسعه جهانی از خود نشان داده اند.

به گزارش چاینا دیلی، گزارش توسعه خوشه های صنعت صادرات چین با استفاده از تجارت الکترونیک فرامرزی منتشر شده توسط Amazon Global Sales در گوانگژو، مرکز استان گوانگدونگ، نشان می دهد که خوشه های صنعت صادرات چین با استفاده از چنین محصولاتی، تحول و ارتقا را سرعت بخشیده اند. سکوها و روند موثری از نواحی پررونق ساحلی به مناطق داخلی غربی را نشان می دهد.

پنگ افزود: «نسل جدید مصرف‌کنندگان به نیروی اصلی رشد در تجارت الکترونیک جهانی تبدیل شده‌اند و فرصت‌های بازار بزرگی را برای صادرکنندگان چینی فراهم می‌کنند.

صادرات تجارت الکترونیک به 1.44 تریلیون یوان رسید که سالانه 24.5 درصد افزایش داشت.

ای بی اس نیوز/ خراسان رضوی با دستاوردهای سنتی تجارت خارجی، خوشه های صنعتی بیشتری در چین به گسترش تجارت جهانی و ایجاد برند با صادرات از طریق تجارت الکترونیکی فرامرزی دست یافته اند.

انتهای پیام

یانگ شو، مدیر عامل بخش بازرگانی خارج از کشور این شرکت، گفت: ما یک سیستم مدیریت عرضه و داده نسبتاً کامل ایجاد کرده ایم که در بهبود کارایی فروش در بازارهای خارجی اهمیت زیادی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا