مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در یک پست فیس بوک گفت: “فرمت محتوای Rails اکنون سریعترین رشد را دارد و ما آن را در سراسر جهان در فیس بوک در دسترس همه قرار می دهیم.”
متا Rails را در سال 2020 در اینستاگرام و در سال 2021 در فیس بوک در پاسخ به برنامه ویدیوی کوتاه محبوب TickTack متعلق به شرکت چینی Byte Dance راه اندازی کرد.
به گزارش رویترز، متا در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرد: بهروزرسانیهایی را ارائه میکند که به کاربران اجازه میدهد فیسبوک Rails را در مکانهای جدید مانند داستانگویی، نظارت بر برگهها و اخبار بالا مشاهده کنند. در برخی کشورها، کاربران می توانند ریل های پیشنهادی را نیز در فید خود مشاهده کنند.
متا در آخرین گزارش درآمد سه ماهه خود اعلام کرد که از تغییرات حریم خصوصی اپل در سیستم عامل خود رنج می برد که هدف گذاری و اندازه گیری تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام را برای برندها دشوارتر می کند. او همچنین مسائل کلان اقتصادی مانند اختلالات زنجیره تامین را از دیگر عوامل موثر بر درآمد خود ذکر کرد.
به گفته متا، ویدئو اکنون نیمی از زمانی را که مردم در فیس بوک می گذرانند، تشکیل می دهد. در همین راستا متا راه های جدیدی را برای تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد از ظرفیت ریلز اعلام کرد. او همچنین اعلام کرد که در حال توسعه برنامه ای برای پاداش دادن به تولیدکنندگان محتوا در کشورهای بیشتری است. این شرکت در حال آزمایش همپوشانی بنرهای تبلیغاتی با استفاده از بنرها و برچسب ها برای سازندگان محتوا برای کسب درآمد از تبلیغات است و به زودی تبلیغات تمام صفحه را بین ویدیوهای Rails راه اندازی خواهد کرد.
absnews
فیس بوک در تلاش برای رشد این قالب محتوای محبوب، دسترسی به ویژگی حلقه های ویدیوی کوتاه را به بیش از 150 کشور گسترش داده است.
این غول فناوری 18 ساله ماه گذشته هشدار داد که انتظار دارد رشد درآمد در سه ماهه آینده به دلیل رقابت فزاینده برای زمان پخش و افزایش استفاده کاهش یابد. ویژگیهای درآمدزای کمتری مانند Rails.
به گزارش ای بی اس نیوز، غول شبکه های اجتماعی متا پلتفرم (شرکت مادر فیس بوک) که اخیرا پس از انتشار گزارش درآمد ناامیدکننده سه ماهه چهارم خود، یک سوم ارزش بازار خود را از دست داد، ریل را در اولویت اصلی خود قرار داده است.