رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه از روزی که ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا را دریافت کردیم، خواستار رعایت تمامی ایرلاینها شدیم، گفت: در صورت تخلف، با ایرلاینهای مورد نظر برخورد میشود.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل اینکه بلیت برخی از پروازهای تعطیلات بالاتر از سقف تعیین شده و حتی گاهی به فروش میرسد، نمیتوان با پروتکل جدید کرونا مبنی بر پذیرش 60 درصد از مسافران این گونه پروازها عمل کرد. ” کرد.
چرا محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در برخی پروازها رعایت نشد؟
absnews
محمد محمدی بخش در گفت وگو با ای بی اس نیوز، اظهار کرد: تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر به مدت دو هفته، دائمی نخواهد بود. اما از آنجایی که قبل از این اطلاعیه بلیت های پرواز فروخته شده است، امکان اجرای آن وجود ندارد، اما اعلام کرده ایم در اولین فرصت که بلیت به 60 درصد می رسد، امکان فروش و بستن سقف فروش را ندارند. این مبلغ اما برای پروازهای پایین تر از این سقف بلیت فروخته شد.
وی افزود: ما مشمول این اطلاعیه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم، اما به دلیل تعطیلات پیش رو مانند 13 رجب، بلیت برخی پروازها فروخته شده است و نمی توانیم بخشی از بلیت های فروخته شده را به مردم بدهیم. دادن.” اما ما به پروازهایی که تا 60 درصد فروخته بودند گفتیم که نمی توانید بیشتر از این بفروشید و باید دو هفته رعایت کنند. اما اگر قرار باشد این ایرلاین ظرف دو هفته پس از اعلام ستاد ملی کرونا بلیت یک یا چند پرواز خود را بفروشد، به دلیل محدودیتهایی که ذکر کردیم، نمیتواند پروتکل را رعایت کند.