دفتر خدمات وزارت نیرو در گلستان
میز خدمت وزارت نیرو همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان گلستان با هدف رصد و پاسخگویی به مطالبات مردم در حوزه آب و برق آغاز به کار کرده است.
به گزارش ای بی اس نیوز، روابط عمومی های دولت سیزدهم قرار است روند ارتباط و خدمات رسانی به مردم را بهبود بخشند. در همین راستا دفتر خدمات وزارت نیرو در دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان به استعلامات و مراجعات مردمی در این زمینه پاسخ دادند. خدمات آب و برق ارائه خواهد کرد.
به گفته معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو، ایجاد دفاتر ارتباطات مردمی در سفرهای استانی از اقدامات خوب دولت سیزدهم است.
مریم کارگر نجفی وظایف و ماموریت های وزارت نیرو را به عنوان یک سازمان خدماتی تحت پوشش کل کشور و در حوزه های مختلف آب، برق، آب و فاضلاب یادآور شد و گفت: بنابراین با توجه به روابط عالی این سازمان با مردم، ایجاد دفاتر ارتباطات عمومی ضروری است.
بر این اساس با توجه به اینکه هم اکنون استان گلستان میزبان سفر رئیس جمهور است، دفتر ارتباطات مردمی ایجاد شده و تمامی شرکت های مستقر در استان اعم از شرکت آب و فاضلاب، توزیع برق، تولید و آب منطقه ای حضور دارند و مردم می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند. آنها
علاوه بر سوالات و مشکلات مردم، مشکلات حوزه کشاورزی در بحث مسائل آب منطقه ای و همچنین مشکلات مردم در زمینه شرکت های توزیع و بخش های آب و برق مطرح می شود.
بر اساس این اطلاعیه، به منظور رفع مشکلات و خدمات رسانی به مردم، ضمن شناسایی آسیب های موجود در فرآیند ارتباط، اصلاح آیین نامه ها، دستورالعمل ها و بخشنامه ها در دستور کار وزارت نیرو قرار گرفته است.
میز خدمت وزارت نیرو با حضور محمد محمدزاده معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو، مدیرکل دفتر بازرسی و کنترل وزارت نیرو، مدیران بازرسی و دفاتر نظارت بر عملکرد شرکت های مادر تخصصی و مدیران ارشد صنعت آب و برق استان گلستان در سالن محل شروع به کار شرکت آب منطقه ای گلستان.
انتهای پیام