تکنولوژی و فناوری

دسته اول قرعه کشی بدون شک بود!

مسئولیت: Digiato به سادگی نمایانگر این متن تبلیغاتی است و سرمقاله مسئول محتوای آن نیست.

زخم ها ، پیشگام در تولید آب میوه برش میوه ، دوباره مشتریان خود را با یک کمپین قرعه کشی هیجان انگیز شگفت زده کرد. این برند ، اولین تولید کننده آب میوه های میوه ای در ایران ، یک کمپین ویژه مصرف کننده را طراحی کرده است تا با خرید همه قوطی ها ، شانس بیشتری برای کسب جوایز ارزشمند کسب کند.

جزئیات جوایز نقاشی و نفیس

این کمپین در سه مرحله انجام می شود و در هر مرحله دو جایزه عالی شامل سامسونگ Galaxy S24 Ultra ، PartyBox 310 JBL ، هدست بی سیم Beats Pro و Apple Watch 10 است.

مرحله اول با موفقیت در 5 آوریل برگزار شد و افراد خوش شانس از شهرهای مختلف ایران از جمله Sirdjan ، Marvdash ، Gottwand ، Isfahan ، Mashhad و سایر مناطق کشور ، جوایز خود را دریافت می کنند. دو مرحله بعدی در تاریخ 5 مه و 6 ژوئن برگزار می شود که در کل 5 جایزه در این کارزار برگزار می شود.

مکانیسم قرعه کشی ؛ شفاف ، منصفانه و بدون مداخله انسانی

سیستم ترسیم این کمپین کاملاً شفاف ، منصفانه و بدون مداخله انسانی است. اعداد پیام کوتاه توسط سیستم های پیشرفته جمع آوری و تأیید می شوند و برندگان به طور تصادفی توسط نرم افزار انتخاب می شوند. این روند تحت نظارت رهبر رسمی سمعی و بصری انجام می شود و برای اطمینان از اعتماد کامل و سلامتی به صورت زنده در وب سایت و اینستاگرام پخش می شود. امکان ارسال کد در زیر قوطی ها به شماره 1 ادامه خواهد یافت و تا 6 ژوئن در قرعه کشی شرکت خواهد کرد.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *