این سازنده موتورسیکلت بنزینی و برقی گفت: عمق ساخت داخل در صنعت موتورسیکلت برقی حدود 40 درصد است و امیدواریم تا سال آینده افزایش یابد.
وی افزود: قراردادهای زیادی با شرکت های تولید کننده قطعات داخلی در داخل سازی و ساخت داخل منعقد شده است و به دنبال آن هستیم که روز به روز بر عمق ساخت داخل در صنعت موتورسیکلت برقی بیافزاییم.
رضایی ادامه داد: در حال حاضر عمق داخل موتورسیکلت های برقی هوندا کلیک، آیروکس و هوندا CDI رو به افزایش است.
این تولیدکننده موتورهای بنزینی و برقی افزود: با توجه به ارزان بودن سوخت در ایران، موتورسیکلت های بنزینی رواج بیشتری دارد که باید برای ترغیب مردم به سمت استفاده از موتورسیکلت های برقی کشت شود و تسهیلات ویژه ای برای این صنعت در نظر گرفته شود. و روز به روز استفاده شود.
وی در خصوص زیرساخت های تولید موتورسیکلت های برقی نیز گفت: از نظر زیرساخت های تولید در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، تنها مشکل کمبود خریدار است و تقاضا این است که حل این مشکل نیازمند حمایت دولت است. .
رضایی هوای پاک را یکی از مزیت های مهم استفاده از موتورسیکلت های برقی عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم سطح تولید و استفاده از موتورسیکلت های برقی را در کشور افزایش دهیم، به صرفه جویی قابل توجهی در مصرف سوخت و کمک بزرگی دست خواهیم یافت. برای داشتن هوای پاک در کشور
این تولید کننده موتورهای بنزینی و برقی درباره استفاده بانوان از موتورسیکلت برقی نیز بیان کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت های استفاده بانوان و صدور گواهینامه برای این صنف، تقاضای خرید موتورسیکلت افزایش می یابد، اما در حال حاضر خانم ها ندارند. هر گونه حقوق گواهینامه موتور سیکلت صادر نمی شود و در صورت بروز حوادث احتمالی، بیمه خسارتی به آنها پرداخت نخواهد کرد.