حمایت وزارتخانه های ارشاد و صمت از برندهای ملی
در نشست خبری مشترک معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت بازرگانی و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای حمایت از کسب و کارهای داخلی و برندهای بزرگ، موضوع فعال سازی چشم انداز ملی مطرح شد. کمیسیون (برند) و کمیسیون ملی تبلیغات موضوع بحث های ویژه بود و باید در دستور کار وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی و صلح قرار گیرد.
به گزارش ای بی اس نیوز، فرشاد مهدی پور در سخنانی ضمن استقبال از تشکیل کمیته های مشترک بر استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی برای پیشبرد پرونده ها در این کمیته های مضاعف تاکید کرد.
وی در این خصوص با اشاره به ماده (15) آیین نامه تشکیل و کنترل کار و فعالیت مراکز تبلیغاتی و تبلیغاتی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی اصلی تبلیغات کشور، حمایت های قانونی لازم برای حل و فصل مسائل مربوط به تبلیغات به طور کلی و تبلیغات صنعتی است و از این اختیار قانونی برای تقویت صنایع ملی از تمام نقاط قوت خود استفاده می کنیم.
علیرضا شهمیرزایی – معاون بازرگانی و خدمات وزارت حراست – ضمن تاکید بر نقش محوری معاونت مطبوعاتی در سیاست گذاری و تصمیم گیری در حوزه تبلیغات، بر ضرورت همکاری مشترک بین این وزارتخانه تاکید کرد. دو وزارتخانه برای حمایت و تقویت قدرت تبلیغاتی مشاغل کوچک.
ضرورت ساماندهی و نظارت بر برگزاری همایشها و رویدادهایی که در آن بزرگترین برندها ارائه میشوند، بدون توجه به ضوابط و مقررات جاری، از جمله مواردی بود که معاون بازرگانی و خدمات وزارت حریم خصوصی طی این مدت مطرح کرد. ملاقات.
عباس محمدیان – مدیرکل و مسعود اسعدی معاون دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی – همچنین امیرحسین اسدی – مدیرکل و عطا قیدی معاون دفتر خدمات به شرکت های این وزارتخانه حریم خصوصی – در این نشست مشترک نیز حضور داشتند.
محمدیان در سخنان خود پویایی و جهش صنعت را در گرو تقویت حوزه تبلیغات دانست و بر لزوم توجه ویژه به تبلیغات به عنوان مبنای نوآوری، خلاقیت و تحول صنایع کشور تاکید کرد.
امیرحسین اسدی با اشاره به جلسات و همکاری های اخیر دفتر تبلیغات و دفتر خدمات بازرگانی گفت: این امر به منظور فراهم کردن شرایط تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک با استفاده از توانمندی ها و توانمندی های هر دو وزارتخانه و تحولات مناسب در این زمینه است.
برگزاری همایشها، جشنوارهها و نمایشگاههای مشترک در زمینه تبلیغات، همکاری مشترک برای جلوگیری از دخالت اتحادیههای صنفی در امور کانونهای تبلیغاتی و تبلیغاتی مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شناسایی و استفاده از ظرفیتهای دیگر دو وزارتخانه. . چه کسانی می توانند به شعار سال (تورم ماهار، رشد تولید) دست پیدا کنند نیز از دیگر نکات مطرح شده از سوی شرکت کنندگان در این نشست مشترک بود.
انتهای پیام