حضور در بازارهای جهانی بدون مواد اولیه استاندارد امکان پذیر نیست
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با اشاره به جزئیات نمایشگاه صنعت چاپ گفت: حضور در بازارهای جهانی بدون مواد اولیه استاندارد امکان پذیر نیست.
به گزارش ای بی اس نیوز، بابک عابدین، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ و بسته بندی در نشست خبری با بیان اینکه دومین نمایشگاه چاپ آینده ایران از 29 تا 23 تیرماه 1402 در نمایشگاه ایران مال برگزار می شود، گفت: مرکز که نشان می دهد مشارکت شرکت چینی «چنمینگ» به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ و مقوا در جهان، توجه به حضور شرکت های نوآور و دانش بنیان از ویژگی های این رویداد بین المللی است. امسال تاکید ویژه ای بر حضور جامعه دانشگاهی و دانشگاهیان داشته ایم چرا که هدف اصلی ما انتقال دانش به بدنه چاپخانه و نزدیک کردن دانشگاه و صنعت به همدیگر است، برای این منظور یک گردش و مشارکت در این نمایشگاه برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: امسال این رویداد در دو طبقه از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران مال برگزار می شود که در بخشی از این نمایشگاه فعالان حوزه ماشین آلات چاپ حضور دارند و در فضایی به مساحت 3000 متر مربع محصولات خود را به نمایش می گذارند. غرفه داران در این سالن در فضایی به مساحت 7000 متر مربع به ارائه محصولات چاپی و ملزومات تولید چاپ می پردازند و در این سالن محصولات مصرفی و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه چاپ و بسته بندی نیز ارائه می شود.
عابدینی از اختصاص فضا برای غرفه فناوری و نوآوری دانش بنیان صنعت خبر داد و گفت: در این بخش تسهیلات ویژه ای برای فعالان دانش بنیان در نظر گرفته شده است. در این زمینه تعاملاتی با صندوق نوآوری و شکوفایی داشتیم تا از حضور شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه حمایت کنیم.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان صنعت چاپ ایران گفت: کار خود را در حوزه بازاریابی بینالمللی با شرکت در نمایشگاه کاغذ و تخته دبی آغاز کردیم، همچنین در شبکههای اجتماعی تلاش کردیم تا این رویداد را به بینالمللی ارائه دهیم. وی خاطرنشان کرد: در تعامل با وزارت امور خارجه ایران، توانستیم با سفارتخانه های کشورهای مختلف نیز ارتباط برقرار کنیم و در دیدارهای حضوری بیشتر، از هیئت های تجاری کشورهای مختلف دعوت به عمل آورده ایم. نمایشگاه حضور خواهد داشت.
مسئول دومین نمایشگاه آینده چاپ در ایران با اشاره به مذاکره با مراکز تجاری ایران، کامرون، ایران، غنا و … گفت: در ادامه فعالیت های اطلاع رسانی با 36 اتاق مشترک ایران در بازارهای جهانی چاپ و بسته بندی و 13 کمیته مشترک خارجی و همچنین اتاق بازرگانی ایران و با تهران تماس گرفته ایم.
به گفته وی، “هر طلوع نو امید، هر جهش فرصتی نو” شعار این دوره از نمایشگاه است که نشانی از طلوع خورشید و جهش یوزپلنگ است و شعار سال کامل امسال است. سمبل.
وی ادامه داد: برای صادرات محصولات خود به بازارهای جهانی نیاز به استفاده از مواد اولیه مناسب داریم، حضور در بازارهای جهانی بدون مواد اولیه استاندارد امکان پذیر نیست.
انتهای پیام