سایر موضوعات

حذف سیستم یکپارچه خودرو؛ چراغ سبز برای ماندن مافیا در ستاد وزارتخانه؟

absnews

با علم به اینکه پیش‌بینی‌های اقتصادی مقاله حاضر در بازار خودرو بر اساس واقعیت‌های اقتصادی و اداری حاکم بر وزارتخانه‌های ذی‌ربط بوده است، انتظار می‌رود مجلس با رصد و بررسی بستر فروش همه دستگاه‌ها اجازه تغییر در سامانه یکپارچه را ندهد. خودرو و سازندگان خودرو در بورس اوراق بهادار. خودرو را به وزارتخانه ندهید.

فعالیت دلالان خودرو و اینفلوئنسرها پنهان نیست، اما وزارت حریم خصوصی با کمال میل به عنوان یک دروازه بان با وظیفه حفاظت از دارایی مردم، میانه را ترک کرده است.

سامانه یکپارچه خودرویی که با هدف افزایش شفافیت در حوزه خودرو راه اندازی شده بود به یکباره حذف شد و این سوال در ذهن مردم ایجاد شد که ناتوانی در مقاومت در برابر گروه های فشار آیا او دلیل چنین تصمیمی است؟

وزارت امنیت دلیل این اقدام را تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار خودرو عنوان کرد و در ادامه خاطرنشان کرد: طی نیمه دوم سال جاری، عرضه تمامی خودروسازان سایپا و سایر خودروسازان توسط خود شرکت ها تامین خواهد شد. . یا از طریق بورس کالا.

سیاست اعمال شده برای حذف عملکرد از سیستم بدون شک قیمت خودرو را افزایش می دهد و توپ را به زمین بازار می اندازد که بازیگران آن گروه های فعال نمایشگاه ها و نمایندگی ها هستند. اجاره ای که بر اساس تفاوت قیمت بازار و کارخانه به برندگان قرعه کشی داده می شد نوعی ظلم بود، اما حداقل این نعمت به مردم بیشتر از مردم داده می شد، کنترل آنها غیرممکن می شود.

absnews

بازگشت به سایت های فروش خودروسازان پس از مهاجرت چند ماهه آنها به سیستم یکپارچه خودرو، نه تنها به قرعه کشی پایان می دهد، بلکه پیش فروش نیز دستخوش تغییرات زیادی می شود که ممکن است در چند روز آینده خود را نشان ندهد، بلکه در درازمدت ظاهر شود. . اجرا، همان مشکلات تکرار شده در غیاب یک سیستم مدیریت واحد ظاهر می شود.

سامانه یکپارچه خودرو ابتکار ارزشمند وزارت حراست بود که بستری را برای همه مشتریان فراهم کرد تا به تمامی اطلاعات سازنده خودرو در یک مکان دسترسی داشته باشند و دولت از حقوق خریدار سوء استفاده نکند.

آنا چک کرد؛

سامانه یکپارچه خودرویی که با هدف افزایش شفافیت در حوزه خودرو راه اندازی شده بود به یکباره حذف شد و این سوال در ذهن مردم ایجاد شد که ناتوانی در مقاومت در برابر گروه های فشار آیا او دلیل چنین تصمیمی است؟

افزایش بی رویه قیمت خودرو در ایران به یک اصل اقتصادی تبدیل شد که با طرح نظام به سمت تغییرات اساسی پیش می رفت، اما به دلیل کسری تولید صنعت خودرو، وزیر صمت نتوانست بیشتر از این قیمت ها را کنترل کند و باید فکری کرد. این مشکل را به وعده های دولت مبنی بر عدم افزایش قیمت در بازار خودرو اضافه کنید و به فشار مجلس برای استیضاح اضافه کنید. رویکرد جدید صامت، طفره رفتنی است برای آماده شدن برای آینده از طریق رسانه ای برای کمبودهای سال قبل.

سامانه یکپارچه خودروی وزارت امنیت که برای مبارزه با فساد و شفافیت راه اندازی شده بود، تمامی خریدها را با کمترین خطا تکمیل و داده های تکراری حذف شد، همراه با عدم بهره مندی از نهاد دولتی و استفاده از برنامه های رایانه ای، دست دلالان. نسبت به بازار خودرو بسیار کوتاه شده است، اما حذف پیچیده آن تردیدهای زیادی را ایجاد کرده است که آیا فشار دلالان خودرو یا مافیا بر وزارت محرمانگی است.

گروه توسعه بازرگانی خبرگزاری آنا; این دومین برنامه وزیر صمت است که بی سر و صدا به پایان می رسد. پیش از این سامانه قیمت گذاری محصولات که قرار بود با افزایش قیمت ها کنار بیاید، پس از چند ماه اجرا به دلیل عدم تحمل فشار لغو شد و نه تنها نتیجه ای حاصل نشد، بلکه اعتماد عمومی به خرده فروشان را نیز متحمل هزینه کرد.

آنچه که به وضوح مشاهده می شود این است که سیستم داخل خودرو که قبلاً به قرعه کشی و ثبت نام می پرداخت از ذات خود خالی می شود و فقط به یک نمایش تبدیل می شود و خاموش شدن کامل سیستم فعلاً به تعویق می افتد تا خودرو برنامه سیستم یکپارچه خالی از انتقاد نخواهد بود. هشدار به کارشناسان نسبت به وزیر؛ اما وزارتخانه بی سر و صدا شرطی را که قرار بود فروش خودرو را از نظارت خارج کند، زیر پا گذاشت.

در جریان رونمایی از سامانه یکپارچه خودرو، پایان قرعه کشی خودرو در گرو افزایش تولید بود که نه تنها امروز محقق نشد، بلکه روند عرضه خودرو نسبت به سال قبل کاهش یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا