وزارت ارشاد «تبلیغات فضای مجازی» را آغاز کرده است.
مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی با فرآیند تسهیل گری خبر داد. در حال تدوین است.
به گزارش ای بی اس نیوز، عباس محمدیان در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته با بیان اینکه باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم، گفت: باید از تبلیغات سنتی به سمت تبلیغات هوشمند حرکت کنیم. در همین راستا سند ساماندهی تبلیغات در حوزه فضای مجازی با فرآیند تسهیل در حال تدوین است. به طور کلی 10 سند تحول آفرین در حوزه تبلیغات کشور وجود دارد که به تقویت زیرساخت های قانونی کشور و تقویت بخش خصوصی کمک می کند.
وی با تاکید بر اینکه در تبلیغات باید از ظرفیت هوشمندی استفاده شود، گفت: این امر مستلزم فراهم شدن زیرساخت ها و همکاری نهادهای مسئول و همچنین استفاده از توان مراکز علمی و تحقیقاتی و ابزارهای علمی و دانش بنیان است.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز سهم ایران در تبلیغات جهانی را ناچیز دانست و خاطرنشان کرد: باید از توان نهادهای مختلف به ویژه حریم خصوصی و سازمان توسعه تجارت استفاده شود. . در اين زمينه. ترویج تجارت و صادرات ایران به بازارهای جهانی نیازمند تبلیغات است و این بازاریابی است که به زنجیره صادرات می انجامد.
محمدیان درباره نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته نیز گفت: این نمایشگاه با شعار تبلیغات، پردازش و رونق کسب و کار برگزار می شود. ضمناً در این نمایشگاه سامانه کامل تبلیغات رونمایی می شود و از این پس کلیه مجوزهای تبلیغاتی از این سامانه صادر می شود.
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان یادآور شد: معرفی بازارهای جدید صادراتی، ارائه راهکارهای حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با تکنیک های نوین بازاریابی، ارتقای سطح بازاریابی و تبلیغات. دانش، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و پیشبرد فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با آخرین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات از مهمترین اهداف نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صادرات زنجیره ای است. و صنایع وابسته
به گزارش ای بی اس نیوز، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی و صادرات زنجیره ای و صنایع وابسته از 22 تا 26 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
این نمایشگاه در 15 هزار متر مربع در سالن های 35، 38 40 الف و ب و بخشی از فضای باز برگزار می شود. همچنین شرکتکنندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ژاپن در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و هیئتهای تجاری متعددی از کشورهای عراق و افغانستان نیز در این نمایشگاه شرکت میکنند و با بازدید از غرفهها و سالنها، مذاکره با شرکتهای ایرانی را آغاز میکنند.
این نمایشگاه با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی و همچنین دانش بیان و استارتاپ ها برگزار می شود.
انتهای پیام