آیا بازار تسلا ویتنام خواهد بود؟
شرکت خودروسازی برقی ویتنامی Vinfest اولین همکاری خود را با یک نمایندگی آمریکایی، گروه خودروسازی لیث مستقر در کارولینای شمالی، و آخرین تلاش خود برای افزایش فروش در بازار ایالات متحده را اعلام کرد.
به گزارش ای بی اس نیوز، مدیر اجرایی این شرکت در مصاحبه ای با رویترز در ماه اوت گفت که این شرکت در حال تغییر مدل توزیع خود بر اساس رویکرد مستقیم به مصرف کننده تسلا به مدل ترکیبی است که نمایندگی ها را نیز در بر می گیرد.
کارولینای شمالی دارای یک مرکز تولیدی 4 میلیارد دلاری Winfest است که انتظار میرود تا سال 2026 به بهرهبرداری برسد. طبق انتشار مشترک، شرکت لیث علاوه بر فروش، مسئولیت تعمیرات، نگهداری و تعویض قطعات خودروهای Winfast را نیز بر عهده خواهد داشت.
ماه گذشته، این سازنده خودروهای الکتریکی اعلام کرد که 70 درخواست نمایندگی در سراسر ایالات متحده دریافت کرده است که در صورت تایید، به Winfast اجازه میدهد تا خودروهای الکتریکی خود را در 125 مکان خردهفروشی در سراسر کشور عرضه کند.
به گزارش رویترز، Winfest در حالی وارد بازار ایالات متحده می شود که قیمت خودروهای الکتریکی تحت فشار قرار دارد و رهبری آن توسط رهبر بازار تسلا و تعدادی از شرکت های چینی انجام می شود. این شرکت در سه ماهه دوم و سوم سال جاری حدود 13000 دستگاه فروخته است.
انتهای پیام