سایر موضوعات

جمعه سیاه نیز نتوانست خریداران انگلیسی را به فروشگاه ها جذب کند

اگرچه انتظار می‌رفت مصرف‌کنندگان بریتانیایی در جمعه سیاه، که معمولاً یکی از شلوغ‌ترین روزهای خرده‌فروشی است، به خیابان‌ها بیایند، گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این روز نسبت به سال‌های گذشته کمتر ستاره‌ای بوده است.

بر اساس این گزارش، انتظار می رود فروش نقدی مشابه سال 2022 باشد، اما به دلیل یک سال تورم افسارگسیخته، قیمت ها بالاتر بوده است، به این معنی که اقلام کمتری در این دوره فروخته شد. تخفیف.

از ظهر جمعه، برخی از خرده فروشان افزایش جزئی در فروش را گزارش کردند، اما فعالیت فروشگاه های آنلاین ثابت ماند و خریدهای درون فروشگاهی بیش از 5 درصد کاهش یافت.

اگرچه در مرکز لندن پیشرفت هایی وجود داشت، با افزایش 1.5 درصدی بازدید از فروشگاه ها نسبت به سال قبل، شهرهای کوچکتر و حومه شهرها همگی افت بیش از 5 درصدی را تا ظهر ثبت کردند.

بر اساس تحلیل گلوبال دیتا، انتظار می‌رود فروش دوره‌ای جمعه سیاه تنها 0.4 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد و به 8.7 میلیارد پوند از صبح جمعه تا عصر دوشنبه برسد.

بر اساس گزارش بازرگانی کنسرسیوم خرده فروشی بریتانیا، این علیرغم نرخ تورم 3.4 درصدی محصولات غیرخوراکی در ماه اکتبر است.

بلک فرایدی دیگر یک رویداد یک روزه نیست، بلکه از ماه نوامبر آغاز می شود و چند هفته طول می کشد.

شک و تردید فزاینده در مورد پیشنهادات فروشندگان و نگرانی ها در مورد کلاهبرداری های آنلاین، و همچنین بحران هزینه های زندگی، شور و شوق عمومی را برای این رویداد کاهش داده است.

طبق مطالعه شرکت اعتباری Klarna، میانگین تخفیف اقلام فروش در این هفته تنها 1.5 درصد بیشتر از 21 آگوست بوده است.

absnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا