سایر موضوعات

تویوتا در چین چه کرد؟



با توجه به ارزیابی دقیق کار این خودروساز ژاپنی در چین، مدیرعامل تویوتا موتور گفت که با افزایش رقابت در بزرگترین بازار خودروی جهان، باید سریعتر حرکت کند.

به گزارش ای بی اس نیوز، تویوتا در چین تحت فشار برندهای داخلی مانند BYD است که تلاش کرده اند به بازار رو به رشد خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی این کشور نفوذ کنند.

کوجی ساتو، مدیرعامل تویوتا گفت: “ما باید سرعت و تلاش خود را افزایش دهیم تا انتظارات مشتریان در بازار چین برآورده شود.” من معتقدم که با توجه به تاثیر نمایشگاه شانگهای، چین به بازاری پیشرفته برای وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل خواهد شد.

بزرگترین خودروساز جهان از نظر فروش دو خودروی الکتریکی جدید را در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی کرد. همچنین 10 مدل جدید با باتری را در این ماه عرضه خواهد کرد و یک واحد اختصاصی برای تمرکز بر نسل بعدی خودروهای الکتریکی ایجاد خواهد کرد زیرا به دنبال افزایش نفوذ EV است.

بر اساس گزارش رویترز، تویوتا قصد دارد تا سال 2026 سالانه 1.5 میلیون خودروی الکتریکی بفروشد. با این حال، سال گذشته 24466 خودروی برقی در سراسر جهان فروخت، از جمله لکسوس که 0.25 درصد از فروش جهانی 9.5 میلیون دستگاه را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا