تولید محتوای واقعی در استودیو مجازی
جمعی از فعالان فرهنگی مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با ایجاد یک استودیوی مجازی به تولید محتوا می پردازند.
بابک تسبوتی، مدیر تولید محتوای این شرکت در گفت وگو با ای بی اس نیوزوی تولید محتوای خلاقانه را یکی از دستاوردهای این شرکت دانست و گفت: برای تولید این محتوا استودیوی مجازی راه اندازی کردیم. در این استودیو عکاسی و فیلمبرداری انجام می دهیم.
وی استودیو مجازی را زیرساختی دانست که برای تولید محتوا نیازی به تغییر مکان فیلمبرداری نیست و می افزاید: در این فناوری هر لوکیشن مورد نیاز به صورت مجازی ارائه می شود. مثلاً اگر بخواهیم در 33 پل و شیراز محتوا تولید کنیم، شرایط در استودیو مجازی فراهم می شود و به این ترتیب تصویربرداری انجام می شود.
زبتوی خاطرنشان کرد: با این استودیوی مجازی به تولید صوت، تصویر و محتوا می پردازیم.
این محقق ادامه داد: در گذشته از صفحه نمایش سبز برای این منظور استفاده می شد اما در این فناوری شرایط استودیو حاکم خواهد بود.
ثابتی گفت: با زیرساخت هایی که ایجاد کرده ایم با شرکت های زیادی از جمله ایران خودرو و تریبون و … در زمینه تولید محتوا وارد همکاری شده ایم.
مدیر تولید محتوای این شرکت درباره محتوای تولید شده در این استودیوی مجازی توضیح داد: محتوای تولید شده تنها محدود به تبلیغات نیست، بلکه در زمینه سئو نیز فعال هستیم. در این زمینه برای بهبود سئوی سایت باید محتوای منحصر به فردی تولید شود.
به گفته وی در زمینه سئو سایت بر اساس قوانین تعیین شده توسط گوگل طراحی می شود و در مقابل گوگل امتیاز خوبی به سایت می دهد و در اولین نتایج جستجو آن را به عموم نشان می دهد.
به گزارش ای بی اس نیوز، استودیوی مجازی یک استودیوی تلویزیونی است که امکان شبیهسازی لحظهای از افراد یا اشیاء واقعی در یک محیط را توسط کامپیوتر فراهم میکند، به این ترتیب اشیاء واقعی بهطور طبیعی ظاهر میشوند. در این فناوری جدید از فن Chromakey استفاده شده است.
کلید یک استودیوی مجازی این است که دوربین واقعی می تواند در فضای سه بعدی حرکت کند. از آنجایی که تصویر دوربین از فضای مجازی و فضای سبز استودیو می آید، این صحنه مجازی با دوربین مطابقت دارد، به طوری که دوربین می تواند زوم، تابش، زاویه یا یک مسیر در فضای سه بعدی داشته باشد. . Virtual Studio نیازی به پیش تولید ندارد، زیرا در زمان واقعی است.
انتهای پیام