سایر موضوعات

توضیح یک تولید کننده لوازم خانگی در مورد علت تاخیر در تحویل محصولات



اخیرا بخشی از مخاطبان ای بی اس نیوز از تاخیر 5 ماهه در تحویل یک نوع تلویزیون داخلی گلایه داشتند که سازنده علت آن را عدم تخصیص ارز در پایان سال گذشته عنوان کرد.

به گزارش ای بی اس نیوز، در روزهای گذشته افرادی که با ای بی اس نیوز تماس گرفتند اعلام کردند تلویزیون هوشمند را از یکی از شرکت های لوازم خانگی ایرانی خریداری کرده اند و با وجود اینکه موعد تحویل 15 تا 45 روزه است، اما پس از گذشت بیش از بیش از این مدت هنوز تلویزیون را دریافت نکرده اند. پنج ماه.

یکی از این مشتریان می گوید: اگر تسویه حساب می شد، تلویزیون را باید ظرف 15 روز و اگر اقساطی بود، 45 روز تحویل می شد، اما الان بیش از چهار ماه گذشته است.

این شرکت در پاسخ به دلایل این وضعیت به ای بی اس نیوز اعلام کرد: «با توجه به عدم تخصیص ارز در پایان سال گذشته که مشکل بخش‌های مختلف اقتصادی کشور بود، تحویل مدل محصول انجام شده است. موضوع انتساب ارز موضوعی است که خارج از حیطه اختیارات شرکت می باشد ولی حسب وظیفه در این خصوص با تمامی خریداران این محصول تماس گرفته شده تا رضایت آنان جلب شود. به زودی محصول تحویل و جبران خواهد شد.”

همچنین در ادامه پاسخ این شرکت اشاره شده است: نکته مهم این است که با توجه به تحویل همان محصول و سفارش داده شده، مبلغ اضافی دریافت نشده و دریافت نمی شود و حتی در به منظور جبران تاخیر، تخفیف مازادی نیز برای این دسته از مشتریان در نظر گرفته شده است. اما اگر در این مدت خریدار بخواهد کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند، قیمت کالای جایگزین به مشتری اعلام شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا