سایر موضوعات

توضیح وزارت ارتباطات درباره علت اختلال در پیام رسان های داخلی



مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات درباره اختلال در عملکرد پیام رسان های داخلی گفت: به نظر ما برخی مشکلات برطرف شده است اما ممکن است اتصال پیام رسان ها تا یک ساعت بیشتر طول بکشد و بلافاصله پس از آن برای رفع مشکل، اطلاع رسانی داده خواهد شد. قصد داشتن

به گزارش ای بی اس نیوز، محمد احسان خرمید، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگوی تلویزیونی درباره اختلال در برخی پیام رسان های سراسری گفت: وی همچنین از هموطنان به دلیل مشکل پیش آمده عذرخواهی کرد. مشکل در شبکه برق برق یکی از دیتاسنترهای شرکت ارتباطات زیرساخت قطع شد که باعث شد حدود پنج دقیقه قطعی برق داشته باشیم.

وی افزود: همکاران ما بلافاصله دست به کار شدند و مشکل تامین برق برطرف شد. ما سعی می کنیم فرآیند فنی که از طریق برق حل شد را حل کنیم و از طریق پیام رسان های داخلی به ارائه خدمات ادامه دهیم.

خرامید درباره میزان این اختلال گفت: این اختلال محدود به یکی از مراکز ما است و مشکل سراسری نیست و الحمدلله مشکل برطرف شده است. دوستان تکنسین میدونن که بعد از وصل شدن سیستم برق و رفع اتفاقی که افتاده چند لحظه طول میکشه تا مثل قبل سرویس رو ادامه بدی. همکاران ما در صدد رفع این مشکل هستند و مردم می توانند از آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به نظر ما برخی از مسائل برطرف شده است، اما آنچه مردم باید در گوشی خود ببینند یعنی اتصال پیام رسان ها ممکن است یک ساعت دیگر طول بکشد، اما به محض رفع مشکل، آن را انجام خواهیم داد. خبر داشتن. اطلاع رسانی می کنیم، مشکل فنی مشکلی نیست که از قبل اطلاع رسانی کند، بلکه یک بار ایجاد شده و وظیفه خود می دانیم به محض دریافت اطلاعات جدید اطلاع رسانی و شفاف سازی کنیم.

همچنین شرکت ملی ارتباطات زیرساخت در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در شبکه برق رسانی باعث از دسترس نبودن موقت برخی از پیام رسان ها شده و این قطعی برق برطرف شده و مراحل فنی تعمیر و نگهداری در حال انجام است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا