به گفته والپر، سرمایهگذاران میلیونر کاملاً از تأثیر نرخهای بالاتر بر سرمایهگذاریهای خود و نیاز به تغییر پرتفوی خود آگاه هستند، اما از اقدامات دقیقی که باید بردارند مطمئن نیستند.
بر اساس گزارش ها، نظرسنجی از میلیونرهای شبکه در ماه نوامبر به صورت آنلاین انجام شد و در مجموع با ۷۶۱ نفر مصاحبه شد.
میلیونرهای هزاره بیشترین احتمال را داشتند که مخارج خود را کاهش دهند، به طوری که 100٪ گفته بودند که قصد دارند کمتر هزینه کنند، در مقایسه با 78٪ از بچه های بومی.
او توضیح داد: «آنها نمی دانند کجا باید تغییرات ایجاد کنند.
جورج ولپر، رئیس گروه اسپکتروم، که در این نظرسنجی شرکت کرد، گفت که آنها بیشتر مراقب نحوه خرج کردن پول خود هستند.
بر اساس یک نظرسنجی CNBC، 80 درصد از میلیونرهای مورد بررسی، آنهایی که دارایی های قابل سرمایه گذاری 1 میلیون دلار یا بیشتر دارند، گفتند که قصد دارند در این فصل تعطیلات به دلیل تورم کمتر هزینه کمتری کنند.
تورم در ایالات متحده در تابستان امسال به دلیل افزایش قیمت ها به بالاترین حد خود در 40 سال گذشته رسید. از آن زمان، نرخ ها کاهش یافته است، به طوری که بر اساس داده های رسمی، شاخص قیمت مصرف کننده در ماه نوامبر به 7.1 درصد رسید که نسبت به رشد 7.7 درصدی ماه قبل کاهش یافته است.
وقتی از آنها پرسیده شد که چگونه به تورم واکنش نشان می دهند، اکثر میلیونرها (52٪) گفتند که هنگام خرید بیشتر از قیمت آگاه هستند و یک سوم گفتند که هنگام خرید رستوران کمتر غذا می خورند.
یک نظرسنجی جدید نشان میدهد که میلیونرهای آمریکایی به دلیل افزایش تورم، هزینههای تعطیلات خود را کاهش میدهند، که آن را یک خطر بزرگ برای اقتصاد و ثروت شخصی خود میدانند.
انتهای پیام
تحقیقات این شبکه حاکی از آن است که در حالی که تورم بر مخارج میلیونرها تأثیر گذاشته است، آنها هنگام ایجاد تغییرات در سبد سرمایه گذاری خود تقسیم می شوند. 29 درصد گفتند که قبلاً تغییراتی ایجاد کرده بودند، در حالی که 11 درصد گفتند که فقط در حال برنامه ریزی برای انجام این کار هستند. تقریباً یک سوم (30٪) نیز گفته اند که ممکن است تغییراتی ایجاد کنند یا نکنند و 31٪ هیچ تغییری را پیش بینی نمی کنند.