سایر موضوعات

فرصت ۲ هفته ای وزیر راه به شرکت هواپیمایی «آتا» برای حل مشکل پرواز

این کار پس از دریافت شکایات متعدد انجام شد.

رعایت حقوق مشتریان باید در رأس اولویت های کاری ایرلاین ها قرار گیرد و تمامی مسئولان وزارت راه و شهرسازی موظفند بر اساس استراتژی اصلی فناوری به همشهریان خود احترام بگذارند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در پی دریافت شکایات متعدد مردمی مبنی بر تاخیر و مشکلات مکرر پروازها در آتا، وزیر راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دستور داد تا وضعیت شرکت هواپیمایی آتا در بررسی عاجل خدمات به هموطنان بررسی شود.

در صورت عدم اجرای اقدامات اصلاحی، تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی تا رفع مشکلات متوقف خواهد شد.

absnews

وزیر راه و شهرسازی به آتا دو هفته فرصت داد تا اصلاحات شبکه هوایی خود را انجام دهد که در غیر این صورت تمامی پروازهای این شرکت هواپیمایی لغو می شود.

بر اساس دستور بذرپاش، این شرکت هواپیمایی 2 هفته فرصت دارد تا اقدامات لازم را برای رفع مشکلات پروازی آتا انجام داده و گزارش اقدامات اصلاحی را ارائه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا