وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه شرکت ملی پست در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک مسئولیت بزرگی دارد، از مدیران این شرکت خواست تلاش کنند تا کیفیت ارائه خدمات به مردم را افزایش دهند.
به گزارش ای بی اس نیوز، عیسی زارع پور در دیدار با اعضای هیات مدیره شرکت ملی پست، مدیران دفاتر مرکزی و مدیران کل استانی، تاکید کرد: شرکت پست نقش کلیدی و مسئولیت بزرگی در اقتصاد دیجیتال و تجارت الکترونیک دارد.
وی با اشاره به سخنان خود در افتتاحیه نمایشگاه درباره نقش پلتفرم های ملی تجارت الکترونیک افزود: با وجود بسترهای داخلی در کشورمان، برای تجارت داخلی نیازی به خارجی نداریم و البته نیازمند بسترهای خارجی هستیم. . برای ارز مردم
وزیر ارتباطات با اشاره به راه اندازی پلت فرم های بومی توسط جوانان کشور گفت: در بسیاری از کشورهای دیگر حتی در اروپا که مردم برای کار خود به سکوهای خارجی مانند مبادله کالا و حمل و نقل وابسته هستند اینگونه است.
وی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات با کیفیت به عنوان هدف نهایی باید در اولویت قرار گیرد، افزود: توسعه زیرساخت ها و نوسازی تجهیزات و افزایش انگیزه کارکنان و استفاده از فناوری های نوین باید منجر به ارائه خدمات با کیفیت شود. .
زارع پور تحویل صحیح مرسوله پستی در کوتاه ترین زمان ممکن و با اخلاق مناسب را از اصول اولیه کار در اداره پست عنوان کرد و گفت: همکاران در اداره پست در خط مقدم کار شرکت پست هستند. ، که مستقیماً با مردم در تماس هستند و باید همیشه اخلاق مدار باشند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته وزارت ارتباطات برای توسعه زیرساخت های پستی به این شرکت کمک کرد، اعلام کرد: امسال نیز برای توسعه زیرساخت ها و نوسازی پارک پست با هدف هوشمندسازی و استفاده از نوین پارک پستی. فن آوری در پست، نظرات درخواست شد.
وزیر ارتباطات با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران به مردم، شبکه تحریریه را برای ارتباط بهتر در این حوزه برشمرد و از همه روسای قوا خواست برای ارتباط بهتر و بیشتر با مردم و حل مشکلات در این شبکه حضور داشته باشند. مشکلات آنها مشکلات در اسرع وقت .
وی در این جلسه با تاکید بر اینکه معیشت کارکنان پست مهم است، از افزایش حقوق کارکنان پست و کارکنان این شرکت در آینده نزدیک برای بهبود معیشت آنان خبر داد.
بر اساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ابتدای این جلسه مدیرعامل و تعدادی از مسئولان شرکت ملی پست در خصوص مسائل و مشکلات این شرکت و کارکنان آن سوالات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
باید بگویم؛ ضعف زیرساختهای پستی، فرسودگی و کمبود نیروی انسانی، اصلاح انواع پرداختها، افزایش نقش مقررات پستی در بازار پست، ایجاد مرکز تحقیقات و تحقیقات پستی و کمبود طولانیمدت. راهبرد با توجه به چالش های روز از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.
انتهای پیام