یک شرکت دانش بنیان اقدام به ارائه کیوسک های اطلاع رسانی کرد و به گفته مسئولان این شرکت 700 کیوسک این شرکت در 10 فرودگاه کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.
absnews
به گزارش ای بی اس نیوز به گزارش پايگاه اطلاع رساني دستيار علمي، سيد مرتضي اعتصامي مديرعامل شركت دانشبانيان با بيان اينكه در طراحي و ساخت كيوسك هاي اطلاعاتي مورد توجه كاربران ايراني قرار گرفت، گفت: اين شركت با توجه به نياز صنايع مختلف خدمات هوشمندي را طراحي كرده است كه به سادگي انجام مي شود. و خدمت رسانی به مردم را آسان تر می کند.
اعتصامی افزود: با کیوسک فرودگاه می توانید بلیط هواپیما رزرو کرده و صندلی خود را انتخاب کنید، این کیوسک برای ترمینال های مسافربری مانند فرودگاه، راه آهن، بنادر، ایستگاه اتوبوس و اتوبوس، آژانس های مسافرتی مناسب است.
اعتصامی، فروش بلیت را یکی دیگر از انواع این محصول دانست که به عنوان بلیت فروشی عمل می کند و یادآور شد: این کیوسک در مراکز فرهنگی و تفریحی مانند موزه ها، سینماها استفاده می شود و تهیه بلیط را تسهیل کرده است.
وی افزود: در هر شرکتی نیازها و اهداف متفاوتی برای ارتقای کیفیت خدمات وجود دارد، این محصول در سایزهای مختلف طراحی شده است تا نیازهای هر شرکت را به بهترین نحو برآورده کند. به طوری که کیوسک سفارش در جایگاه فروش، انتخاب سریع و آسان را برای مشتری فراهم می کند و فرآیند ثبت سفارش مشتری با بالاترین سرعت، بالاترین کیفیت و بدون خطا انجام می شود.
وی گفت: کیوسک پذیرش برای نوبت دهی، پذیرش بیماران و صورتحساب طراحی شده است. این محصول مشکل صف های طولانی و صف های نامنظم را حل می کند.» کیوسک پرداخت جایگزین صندوقدار می شود و برای مجموعه هایی که در قسمت صندوق و پرداخت صف دارند گزینه مناسبی است.
وی افزود: حدود 700 کیوسک فعال در کشور وجود دارد و بیشترین سهم بازار در حوزه درمان متعلق به این شرکت است و بیش از 10 فرودگاه کشور به این کیوسک ها مجهز هستند و این امر موجب صرفه جویی ارزی زیادی شده است.
تحریریه ABS NEWS | ای بی اس نیوز