تاتا موتورز در کنار هزینه ها قیمت خودروهای خود را در بازار داخلی افزایش داده است. طبق دادههای انجمن انجمنهای فروشندگان خودرو، در دو سال گذشته سهم خود از بازار خودروهای سواری هند را تقریباً دو برابر کرده و به حدود 14 درصد رسانده است، زیرا تقاضا از پایینترین سطح بازار بهبود یافته است.
بر اساس داده های Refinitiv IBES، تحلیلگران به طور متوسط انتظار زیان 185.6 میلیون روپیه ای را داشتند. خودروسازان از کاهش قیمت کالاها و افزایش قیمت ها برای جبران تورم هزینه استفاده می کنند.
شرکت موتور هند; ماروتی سوزوکی که بیش از 40 درصد از سهم بازار خودرو هند را در اختیار دارد، پیش بینی های سود سه ماهه را پشت سر گذاشت و به لطف بهبود عملکرد خودروهای تجاری خود، حاشیه سود را بهبود بخشید.
این شرکت گفت که سود خالص تلفیقی 29.58 میلیارد روپیه (477.2 میلیون دلار سنگاپور) را برای سه ماهه منتهی به 31 دسامبر گزارش کرده است، در حالی که سال قبل از آن 15.16 میلیارد روپیه ضرر کرده بود.
بر اساس گزارش رویترز، تاتا موتورز اعلام کرد تجارت خودروهای سواری آن در سه ماهه سوم به رشد 33 درصدی ادامه داد.
انتهای پیام
تاتا موتورز هند روز چهارشنبه (25 ژانویه) به دلیل افزایش تقاضا برای اولین بار در دو سال گذشته سود سه ماهه غافلگیرکننده ای را اعلام کرد.