رئیس سازمان توسعه صنعتی و نوسازی ایرانی (IDRO) گفت: متمرکز بر مشتریان و دستیابی به درک خوب انتظارات مشتری یکی از مهمترین شاخص ها در انجام تعالی سازمانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
به گفته خبرنگار سرمقاله خبرگزاری صدا و سیما ؛ فارشاد مغیمی ، در بیست و دومین کنفرانس تعالی سازمانی ، گفت که تعالی سازمانی مجموعه ای از عوامل و شاخص ها را دارد که عملکرد و موقعیت شرکت ها را بهبود می بخشد.
وی افزود: “یکی دیگر از شاخص های تعالی سازمانی ، مدیریت فرایندها و تأکید بر تغییر است که به دستیابی به مشاغل و سازمان ها در موقعیت واقعی کمک می کند.”
Moghimi تجزیه و تحلیل اطلاعات و مدیریت فرآیند را به عنوان یکی از مهمترین شاخص های تعالی سازمانی توصیف کرده است ، و افزود: “به هر حال ، هیچ اتفاقی برای تعالی سازمانی نمی افتد ، به طوری که توجه سازمان ها و شرکت ها منجر به تجزیه و تحلیل اطلاعات برای ارتقاء عملکرد و رونق می شود شرکت ها.
نیاز به استفاده از ابزارهای اندازه گیری برای ارزیابی عملکرد کسب و کار
مصاحبه کننده عاشار ، مدیر سازمان مدیریت صنعتی ، همچنین بر اهمیت تدوین استراتژی های دقیق و سنجش عملکرد سازمان ها تأکید کرد: “بدون اینکه به سمت تعالی سازمانی برود ، این کشور از جامعه بین المللی عقب خواهد ماند.”
وی بر لزوم استفاده از ابزارهای اندازه گیری عملکرد در شرکت ها تأکید کرد و افزود: “متأسفانه ، بسیاری از مشاغل ما خیلی اهمیتی نمی دهند ، در حالی که نتایج شرکت و صنعت کاملاً واضح است.
مصاحبه کننده همچنین برنامه های سازمان مدیریت صنعتی را برای سال آینده اعلام کرده است و گفت: “ما امیدواریم که سال آینده با ارائه یک تحلیل دقیق تر ، بتوانیم دستاوردهای جدیدی را به شرکت های کشور ارائه دهیم.”
بیست و دومین کنفرانس سازمانی تعالی ، که امروز در مرکز همایش های بین المللی IRIB آغاز شده است ، فردا در مرکز همایش سازمان مدیریت صنعتی به پایان می رسد.
در این دوره از تعالی سازمانی ، 5 شرکت برتر در زمینه های مختلف مورد تقدیر قرار گرفتند.