اجتماعی

بهبود تجربه مشتری در اکوسیستم بانکداری دیجیتال • رکنا


بهبود تجربه مشتری در اکوسیستم بانکداری دیجیتال

بر اساس سنت بانکی، با ورود بانک های خصوصی و ارائه خدمات بهتر در شعب فیزیکی، توجه به تجربه مشتری بیشتر شده است و در تجربه کاربری مدرن می توان گفت که بانک های خصوصی در ایران پیشتاز بودند.

بانک ایران زمین یکی از شرکت های اقتصادی است که در سال های اخیر گام های زیادی در زمینه تجربه مشتری برداشته است.

به گزارش دکه روزنامه به نقل از روابط عمومی؛ عبدالمجید پورسید مدیرعامل بانک ایران زمین یکی از اقدامات مهم این بانک را بررسی و افزایش سطح رضایت مشتریان و ایجاد تجربه مطلوب عنوان کرد و گفت: همکاران من از بانک با بررسی سعی در ارائه خدمات منحصر به فرد دارند. نیازهای مشتریان به ویژه در حوزه بانکداری دیجیتال طراحی و ارائه پیشنهادات خاص به هر مشتری.

وی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر تجربه دیجیتالی مشتریان این بانک ارائه خدمات بانکی بدون نیاز به سفر فیزیکی بوده است، افزود: رویکرد بانک ایران زمین در این حوزه توسعه سامانه ها و بسترهایی برای ارائه خدمات بدون نیاز به ابزار فیزیکی است. حضور مشتریان در شعب وجود داشت.

این استراتژی اکنون در توسعه خدمات متعدد در بانک منعکس شده است. خدماتی که در یک تجربه جدید بانکی کمک زیادی به مشتریان می کند.

مدیرعامل بانک ایران زمین خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک، شرکت‌های تابعه و فین‌تک‌ها، اکوسیستمی در حوزه دیجیتال طراحی و ایجاد شده است که مشتریان با ورود به این اکوسیستم خدمات گسترده‌ای را ارائه می‌کنند. مواجه شده.

پورسید با بیان اینکه با مهندسی پلتفرم های دیجیتال، امکان سفارشی سازی خدمات در بانک ایران زمین فراهم شده است، گفت: با تقویت پلتفرم موبایل و فراز پلاس موبایل بانک فراز، این بستر برای مشتریان ایجاد شد که شامل خدمات شخصی سازی شده از جمله افتتاح یک حساب آنلاین و آفلاین بدون نیاز به حضور در شعبه.

مدیر عامل بانک ایران زمین، طراحی کارت هدیه سفارشی را از دیگر خدمات این حوزه دانست و افزود: مشتریان می توانند به راحتی به بخش کارت هدیه بانک فراز دسترسی پیدا کنند و با طرح، عکس و متن دلخواه هدیه کارت را دریافت کنند. طراحی کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

پورسید از ایجاد زیرساخت های جدید در حوزه بانکداری دیجیتال خبر داد و خاطرنشان کرد: همکارانم از بانک ایران زمین در تلاش هستند تا خدمات شخصی سازی شده تری را برای مشتریان توسعه دهند و تجربه دیجیتال مطلوبی را برای مشتریان ایجاد کنند.


خبر از رکنا



اخبار خبرگزاری رکنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا